Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har motatt pakke i posten fra feeluniqe, og måtte betale moms på ca 260 kr. Jeg ser at jeg kan bruke dette skjemaet for å få tilbakebetalt denne summen.

http://www.feelunique.com/help/21492738/topic/22143637-vat-and-customs-tax?aff=aw&awc=2150_1399840416_b51d030ada8a94f3efb83d5cbdb4ea65

Men jeg ser at det står flere steder at man må skrive beløpet i GBP. Bruker jeg bare vanlig valutakalkulator som jeg finner på DNB for å regne ut beløpet? Eller vil feeluniqe regne ut selv hva det blir?

Kursene varierer jo fra dag til dag, så da får jeg ikke nødvendigvis nøyaktig det beløpet jeg betalte?

Er første gangen jeg gjør dette, så jeg takker på forhånd hvis noen kan hjelpe meg med dette:)

Anonymous poster hash: 752b1...65c
Videoannonse
Annonse
Gjest frk_Molly
Skrevet

Jeg pleier bare å bruke en eller annen valutakalkulator jeg finner på nettet, feks DNB sin, og skrive det beløpet som jeg får der :) Vet ikke om Feelunique regner det ut på egenhånd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier bare å bruke en eller annen valutakalkulator jeg finner på nettet, feks DNB sin, og skrive det beløpet som jeg får der :) Vet ikke om Feelunique regner det ut på egenhånd.

Okei da prøver jeg det :) tar det lang tid før pengene kommer?

AnonymBruker
Skrevet

Oppgi summen som står på kvitteringen.

Feelunique regner om den.

Anonymous poster hash: 0471c...32c
Gjest frk_Molly
Skrevet

Okei da prøver jeg det :) tar det lang tid før pengene kommer?

2-3 dager ca :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...