AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hei! Har lenge vært i et ustabilt forhold, og gikk fra min gamle kjæreste for 4 månder siden. Jeg fant ut at jeg var gravid bare noen uker før vi gjorde det slutt, og graviditeten var dråpen tror jeg. Han ville ikke ha ungen, men jeg vil ikke ta abort da jeg er 24 år og føler meg klar! Har også god økonomi og egen leilighet. For noen uker siden møtte jeg en helt herlig fyr. Vi har datet litt, og han har faktisk godtat at jeg er gravid, og sier han ser en fremtid med meg uansett om jeg kommer til å få et barn med en annen mann om noen månder bare. Vi har hatt sex flere ganger. Jeg lurer på om det er noen som synes det er ekkelt å ha sex med en gravid dame, som har en annens mann unge i magen.. Har hørt noen som synes det er rart.Anonymous poster hash: a0315...cce
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Fint forsøk på trolling. Anonymous poster hash: 90d9d...663
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Hvis du ikke syns det er rart, så er det ikke rart.Anonymous poster hash: 4e8ba...5b2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Har faktisk en søster som akkuratt dette har skjedd med. Hun takler ikke å være alene og hopper fra forhold til forhold. Alle ender på dårlig måte. Du skal få et tips; hold deg unna alt av menn til du har fått ungen og ser hvor mye jobb det blir, og se om han vil fortsette forholdet deres når det blir bleieskift og netter med lite søvn, og lite sex.Anonymous poster hash: 6ec66...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå