Mona Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Har dere oppskrifter på gode sommerdrikker? Her er min favoritt; Strawbarry daiquiri uten alkohol. 1 kurv rensede jordbær Sukkerlake av en dl vann og en dl sukker Litt sitronsaft eller lime Knust is Deilig!!!
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2004 #2 Skrevet 13. juni 2004 Jeg antar at du kjører alt i en blender til isen er knust?
Arkana Skrevet 13. juni 2004 #3 Skrevet 13. juni 2004 Sitron-lime limonade 2 liter vann 1 kg sukker finrevet skall av 6 lime og 6 sitroner saft av 6 lime og 6 sitroner isbiter Kok opp vannet, skallet og sukkeret og la det koke i fem minutter. Avkjøl blandingen i 10-15 minutter og tilsett saften av lime og sitronen. Sil sirupen og hell den på steriliserte glass hvis den ikke skal brukes raskt. Bland sirup og saft i forholdet 1 til 2. Server med masse isbiter. Solskinnsdrikk (6 pers.) 2 pasjonsfrukter ½ vaniljestang 3 skiver ananas 6 store jordbær drøyt 1 liter appelsinjuice isbiter Del fruktene og ha innholdet i en bolle. Snitt vaniljestangen på langs og skrap ut frøene. Ha stang og korn i bollen. Skjær ananas og rensede jordbær i småbiter. Hell juicen over under omrørng. La stå et par timer i kjøleskap før servering. Fisk opp vaniljestangen og server i høye glass med skje.
Mona Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2004 Jeg antar at du kjører alt i en blender til isen er knust? Ja!!! Er ikke alt for ofte her inne nei... Og det er så godt. Ser det er en favoritt smoothie link her også, går for det samme, så skal prøve litt av hvert snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå