Gå til innhold

Hva er ditt beste brukt kupp? :-)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe du har handlet på loppis, bruktbutikk, Facebook, Finn.no, funnet, fått osv..

Hva er ditt beste kupp? :-)

Anonymous poster hash: 108e7...228

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skuvseng som jeg betalte 100 kroner for på loppis i 1996 har nå blitt brukt av 8 barn i familien og er fortsatt i bruk :)

AnonymBruker
Skrevet

Fant en svært sjelden Mummi-kopp, som ikke lenger produseres, på en interiørforretning. Jeg betale 200 kr, men på ebay så selges den for opptil 1000 kr. :)

Anonymous poster hash: b8471...56c
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så ikke bruktkupp ;)

Men koppen var i alle fall et kupp!

Anonymous poster hash: b8471...56c
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min betalte 10 kr på loppemarked for et spill som går for omtrent 2000$ på Ebay.

Anonymous poster hash: 0ed65...0ee
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte et kjøkkenhøyskap fra IKEA på fretex. Det har tre skuffer og en skapdør/tre hyller, og det er utrolig hva som får plass der :) Pris? 275,-

Anonymous poster hash: fa9c4...e43
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være bare bruktkupp da. Moro å høre om andre sine kupp ;-)

TS

Anonymous poster hash: 108e7...228

Skrevet

Jeg fikk tak i et flott spisebord fra ikea, helt nytt, det lå inni orginalpakken - til halv pris på finn. Liker det kjempegodt i tillegg til at det var et kupp. :-)

Og likeens fikk jeg kjøpt meg lekkert tvskap på samme måte, til dualig nedsatt pris.

Ellers har jeg fått tak i en del fat og skåler i sølv/kråkesølv, på loppis og bruktmarked. Slike som bare blir finere med årene og som ikke er å få tak i lenger.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Et tresnitt av Knut Rumohr fra 1961 (de har ett av de øvrige 24 eksemplarene på musèet i Bergen).

696259+%5BRumohr+-+Bauta+i+norsk+grafikk

Glasset var sprukket og jeg kjøpte det for en 10'er på loppis fordi jeg falt for komposisjonen ved første øyekast.

- først etter mye intenst arbeid hadde jeg dèschifrert signaturen og visste hva jeg hadde i hende.

Det er rammet om hos en proff rammemaker og henger i en gang hvor solen aldri kommer til det.

Jeg elsker det, uansett navnet på kunstneren... :hjerte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en reol på facebook for et år siden, til liftstua. Nypris var 2800, fikk den for 200 kr, ferdig montert, og ikke en skramme i den. Og en formfin sofagruppe som knapt var brukt fikk heg for 800 kr for 2 år siden pga at selger skulle flytte utenlands.

Anonymous poster hash: f7d5f...150

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...