Gjest extra Skrevet 13. mai 2014 #21 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg er en ivrig jogger og den beste metoden for å stresse ned, er å ta seg en joggetur! Det er ikke akkurat uvanlig å svette når en løper, noe jeg naturlig nok gjør, ingen problemer med det overhodet, helt til jeg oppdaget i dag etter at jeg kom inn etter en joggeøkt, at det stå ut som at jeg hadde tisset på meg! Jeg bruker sorte treningstights, men jeg så en helt tydelig skille! Kanskje dette er dumt spørsmål, men er det vanlig? Jeg legger ikke merke til dette hos andre, men nå stirrer jeg heller ikke på andres bakdeler heller. Veldig flaut er det nå :-\ Anonymous poster hash: a419a...744 Ikke bry deg om det, helt naturlig at man svetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #22 Del Skrevet 13. mai 2014 Gjør billigtightser samme nytte som dyre? Henger pris og kvalitet sammen? FBI har testet både dyre og billige treningstights. Anonymous poster hash: 07e75...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #23 Del Skrevet 14. september 2022 vet at dette er en gammel tråd men har flere venner som tenker det samme: Å svette er naturligt, spesielt med jogging. Jeg hadde aldri tenkt om noen hadde tisset på seg om jeg så at dem var ute å jogget. Normale folk bryr seg ikke Anonymkode: 815f4...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå