Gå til innhold

Svetteproblematikk under jogging, FLAUT!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Jeg er en ivrig jogger og den beste metoden for å stresse ned, er å ta seg en joggetur! Det er ikke akkurat uvanlig å svette når en løper, noe jeg naturlig nok gjør, ingen problemer med det overhodet, helt til jeg oppdaget i dag etter at jeg kom inn etter en joggeøkt, at det stå ut som at jeg hadde tisset på meg! Jeg bruker sorte treningstights, men jeg så en helt tydelig skille!
Kanskje dette er dumt spørsmål, men er det vanlig? Jeg legger ikke merke til dette hos andre, men nå stirrer jeg heller ikke på andres bakdeler heller.
Veldig flaut er det nå :-\

Anonymous poster hash: a419a...744
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samtlige forstår da at det er svette og ikke tiss når du kommer inn etter enn joggetur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samtlige forstår da at det er svette og ikke tiss når du kommer inn etter enn joggetur.

Haha, forhåpentligvis gjør de det. Jeg bryr meg egentlig ikke om hva andre syns om meg når jeg er ute og jogger, jeg er sprutrød i ansiktet og andpusten, men dette var ganske pinlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ivrig jogger og den beste metoden for å stresse ned, er å ta seg en joggetur! Det er ikke akkurat uvanlig å svette når en løper, noe jeg naturlig nok gjør, ingen problemer med det overhodet, helt til jeg oppdaget i dag etter at jeg kom inn etter en joggeøkt, at det stå ut som at jeg hadde tisset på meg! Jeg bruker sorte treningstights, men jeg så en helt tydelig skille!
Kanskje dette er dumt spørsmål, men er det vanlig? Jeg legger ikke merke til dette hos andre, men nå stirrer jeg heller ikke på andres bakdeler heller.
Veldig flaut er det nå :-\

Kanskje du stresser så godt ned at du faktisk tisser på deg. Helt avslappet. ;)

De fleste skjønner nok at dette ikke var tiss. Så relax. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig å svette der nede når man jogger. Prøv en tights i et annet stoff! Jeg syns Nike sine er bedre på det området, blir ikke like synlig svetteskille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje du stresser så godt ned at du faktisk tisser på deg. Helt avslappet. ;)

De fleste skjønner nok at dette ikke var tiss. Så relax. :)

Haha! Jeg merker at jeg svetter mye mer nå på våren\sommeren og treningstøyet mitt er ganske bløtt hver gang jeg kommer inn, men at det vises så godt, er pinlig. Men det hjelper å lese at andre ikke syns dette er en big deal, at det visst er vanlig. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Helt vanlig å svette der nede når man jogger. Prøv en tights i et annet stoff! Jeg syns Nike sine er bedre på det området, blir ikke like synlig svetteskille.

Jeg har treningstights fra Niks, men de tok jeg ikke med da jeg dro tilbake til studiebyen min. Treningstightsene jeg brukte i dag var fra HM, er kjent for å være dårlige? Syns de er veldig behagelig i forhold til tightsene fra Nike. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svetter også mye, treningstøyet mitt er helt gjennomvått når jeg kommer hjem, litt flaut er det, men det vises kun på overkroppen, bruker treningstights fra nike og der blir det ikke noe svetteskille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt klart tightsen sin feil og ikke deg. Jeg svetter godt all over når jeg løper, men på de gode tightsene mine, så synes det ikke, fordi stoffet luftes godt nok.

H&M-tights har vel ikke den beste kvaliteten.

Anonymous poster hash: 5e45f...08c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg svetter også mye, treningstøyet mitt er helt gjennomvått når jeg kommer hjem, litt flaut er det, men det vises kun på overkroppen, bruker treningstights fra nike og der blir det ikke noe svetteskille :P

Må innom en tur i en sportbutikk i dag, tightsene fra HM kommer nok ikke til å brukes mer. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt klart tightsen sin feil og ikke deg. Jeg svetter godt all over når jeg løper, men på de gode tightsene mine, så synes det ikke, fordi stoffet luftes godt nok.

H&M-tights har vel ikke den beste kvaliteten.

Anonymous poster hash: 5e45f...08c

Det er en lettelse, trodde det var jeg som hadde et stort svetteproblem på det området. :P
Skal ikke bruke (eller kjøpe) flere tights fra HM!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt at det skal være flaut å ha svettet på en joggetur... ? Skjønner ikke helt problemet - folk svetter ulikt også, og noen blir mer klissvåt noen steder enn andre.

Jeg har aldri tenkt at det skal være noe problem.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri tenkt at det skal være flaut å ha svettet på en joggetur... ? Skjønner ikke helt problemet - folk svetter ulikt også, og noen blir mer klissvåt noen steder enn andre.

Jeg har aldri tenkt at det skal være noe problem.. ?

Som sagt syns jeg ikke det er flaut å svette under en joggetur, men at det ser ut som jeg har tisset på meg, er litt pinlig.
Jeg hadde heller aldri tenkt på dette som et problem, helt til jeg så hvordan treningstightsene så ut da jeg hadde dem på meg - på baksiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, men jeg hadde ærlig talt aldri i nærheten tenkt at noen har tisset på seg dersom de er våte bak når de løper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde sett en jogger som var våt mellom beina (og lite ellers), så må jeg innrømme at jeg hadde trodd at han hadde tisset på seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å svette mer enn vanlig hvis man f.eks går på lavkarbodiett eller har endringer i stoffskiftet, selv om det også kan være andre grunner til økt svetteproduksjon! Personlig syns jeg det er helt greit å svette litt når jeg trener, så ser også andre at jeg gjør en ordentlig innsats :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ærlig talt. Svetting er helt normalt. Aldri i verden om jeg hadde trodd noen som var våt ute på joggetur hadde tisset på seg. Helt normalt og svette over alt. Faktisk hadde jeg tvert om syntes det var sexy om jeg så en jente var søkkvåt av svette rundt rumpeparti/dåse. Pirrende å tenke på at hun er svett i hakket.

Anonymous poster hash: e67cb...b1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjennomsvett etter en treningsøkt og er fler ganger borte og henter papir for å tørke ansiktet underveis (trener på treningsstudio). Har aldri sett på dette som flaut uansett hvor det må synes, folk må da forstå at man blir varm av trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, og veldig individuelt. Jeg kan jogge langt og fort og være helt utmatta, men såvidt svett under armene. Jeg svetter derimot mye når jeg er nervøs/stresset, noe jeg føler er mye verre enn å svette mye under jogging, hehe.. Så.. se på deg selv om heldig! :fnise:

Nei men seriøst, det er helt normalt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ærlig talt. Svetting er helt normalt. Aldri i verden om jeg hadde trodd noen som var våt ute på joggetur hadde tisset på seg. Helt normalt og svette over alt. Faktisk hadde jeg tvert om syntes det var sexy om jeg så en jente var søkkvåt av svette rundt rumpeparti/dåse. Pirrende å tenke på at hun er svett i hakket.

Anonymous poster hash: e67cb...b1d

:skratte:

Anonymous poster hash: 99b26...e19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...