Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med at menn blir furtne når de ikke får det som de vil eller de føler ting ikke går deres vei? Ahh blir helt matt!

Anonymous poster hash: 0a680...fe5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever ikke det med mine menn, men jeg gir regelmessige avsugninger så de skal ha det bra.

Anonymous poster hash: 89031...428
  • Liker 4
Skrevet

Det gjelder vel ikke alle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever ikke det med mine menn, men jeg gir regelmessige avsugninger så de skal ha det bra. Anonymous poster hash: 89031...428

vi er ikke på seksualitetsforumet men samliv og RELASJONER.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vi er ikke på seksualitetsforumet men samliv og RELASJONER. Anonymous poster hash: 0a680...fe5

Hun ga det beste svaret du kommer til og få..

Vi menn er egentlig ganske enkle skjønner du.. :)

Anonymous poster hash: 4f425...4ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

vi er ikke på seksualitetsforumet men samliv og RELASJONER.

Ja?

Min mann er lykkelig hvis jeg suger ham daglig og lager god mat til ham. Verre er det ikke.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva er greia med at menn blir furtne når de ikke får det som de vil eller de føler ting ikke går deres vei? Ahh blir helt matt!

Det heter å ha følelser. På den andre siden så er jo spørsmålet hvor store ting de lar seg bli furtne over.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja? Min mann er lykkelig hvis jeg suger ham daglig og lager god mat til ham. Verre er det ikke. Anonymous poster hash: 89031...428

hvis din bror eller far er furtne hva gjør du da? Eller din kamerat? Suger dem?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Furting er en kvinnegreie. Måke komme her og komme her

Anonymous poster hash: fde48...3a6

AnonymBruker
Skrevet

Ja?

Min mann er lykkelig hvis jeg suger ham daglig og lager god mat til ham. Verre er det ikke.

Hvorfor skal du betjene din mann på denne måten? Du må heller kreve at han lager maten sin selv. Sex uten at du får samme nytelse som ham, er seksuelt misbruk fra hans side, dette må du aldri finne seg i.

Anonymous poster hash: 64266...726

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Furtne menn er det verste som finnes. Nei bytt han ut med en som er blid og koselig. Hvem vil suge en suring? Men er jo enig i den at masse sex og blowjob hindrer menn i å bli sure :fnise:

Skrevet

Hehe, om jeg spør kona om jeg skal slikke henne sier hun alltid nei og ser ut som hun er på nippet til å ringe psykiater til meg.

Spør hun meg er svaret vel opplagt, tror jeg har sagt nei èn gang på tyve år.

Gjest Mr. Toad
Skrevet

post-75085-0-85318300-1399918125_thumb.j

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo gjort en studie på en sjimpanseflokk, og der brukte hunnene sex for å forebygge uoverenstemmelser og misnøye i flokken. De så ut til å leve fredelig som bare det. :)

Anonymous poster hash: e18a5...ba3
AnonymBruker
Skrevet

Ja ok? Kanskje jeg kan be deg snakke med eksen min for han er mer furten enn noe annet individ jeg kjenner til! Han forventet å få alt på sølvfat. Var det problemer i hans liv så forventet han jaggu meg at jeg skulle ordne opp i alt sammen og han skulle bare sitte der og motta og få og nyte alt. Er det ikke tragisk at jeg som var syk skulle måtte gjøre alt for en frisk mann?

Anonymous poster hash: d0f4c...3ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo gjort en studie på en sjimpanseflokk, og der brukte hunnene sex for å forebygge uoverenstemmelser og misnøye i flokken. De så ut til å leve fredelig som bare det. :)

Anonymous poster hash: e18a5...ba3

Ehhhh.... Så du mener at vi skal gjøre som sjimpansene og gjøre mannens problem til kvinnens problem?

Anonymous poster hash: 0191e...a90

AnonymBruker
Skrevet

Eksen ble megafurten den gangen jeg nektet å kjøpe et monsterstort tv for skattepengene mine. Det var full pakke med sinte blikk, iskald skulder og ignorering i dagesvis.

For å ikke glemme sukkingen hans. "For en grusom samboer jeg har som ikke vil bruke tusenvis av kroner på et tv apparat.":sukk:

Anonymous poster hash: 3085d...3fe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du betjene din mann på denne måten? Du må heller kreve at han lager maten sin selv. Sex uten at du får samme nytelse som ham, er seksuelt misbruk fra hans side, dette må du aldri finne seg i.

Anonymous poster hash: 64266...726

Selvsagt, dersom en kvinne gir noe i et forhold blir hun utnyttet. Heretter skal jeg kun tenke på meg selv.

Anonymous poster hash: 2cc91...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...