Gå til innhold

Hvilke KG-tråder interesserer deg MINST?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er minst interessert i tråder om graviditet og babyer. Jeg har aldri vært gravid så det er derfor altså :fnise:

Anonymous poster hash: 588a8...14d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er minst interessert i tråder om graviditet og babyer. Jeg har aldri vært gravid så det er derfor altså :fnise:

Anonymous poster hash: 588a8...14d

Me too! Jeg liker ikke barn så det er totalt uinteressant. Jeg fatter ikke hva folk skal med barn, men det er en annen sak :) Sikkert ikke alle som fatter hva jeg skal med katt heller.

Også syns jeg det er kjedelig med religion, det er liksom ikke så spennende. Før syntes jeg tråden om bil og trafikk var kjedelig men nå som jeg kjører selv er det jo faktisk mye interessant å lese om.

Anonymous poster hash: 99aa8...e20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tråder skrevet av bitre menn med titler som: "Hva er galt med dere kvinner?", "Hvorfor er alle kvinner så teite?", "Derfor bør menn få bestemme alt i verden", osv.

Synes også det meste på snikk-snakk og ordlegger (telletråder, wtf??) er svært så uinteressante.

Anonymous poster hash: eca9e...690

• Liker 10
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Mote og velvære først og fremst.

Edit: Mener også det samme som den over meg. Jeg har til dags dato ikke lest blogger eller dagbøker, interesserer meg midt i ryggen.

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det jeg synes er mest kjedelig er alle de trådene som popper opp og som handler om nesten akkurat det samme. det være seg om sex eller anal eller "fitte" eller unger eller graviditet eller "mannen min gjør ditt eller datt" eller "dama mi er feit" eller "ungen min er sånn" eller "naboen min er sånn" eller religion. det er så mye tull! kan omtrent bare se på KG snart som en av disse rosabloggerne som ikke kan skrive vanlig norsk rettskrivning og. :P

Anonymous poster hash: e7068...e26
  • Liker 1
Skrevet

Ordleker her også.

Jeg klarer overhodet ikke å se underholdningsverdien i å telle opp eller ned, nevne farger, gjette hvor mange tær de andre brukerne har, eller hva det nå er de gjør der inne. :P

• Liker 11
Skrevet

Tråder som handler om små barn.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Alt under snikk-snakk og ordleker.

AnonymBruker
Skrevet

"Kan jeg være gravid?"

Alt om mote.

Alle ordleker.

Anonymous poster hash: 0e85f...aa3

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Tråder om kosthold og trening er heller ikke så interessante.

• Liker 1
Skrevet

"Er han noe å satse på?" "Han snakka til en jente på facebook" "Hun har hatt for mange sexpartnere" og egentlig alt som handler om forholdsproblemer egentlig.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Dagbøker og kjæledyr

Skrevet

Alt som omhandler denne fotballfrua.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tråder som omhandler blogger.

"Liker han meg?", "Date ringte ikke tilbake" type tråder.

(Edit;lagt til.)

Vitenskap og religion underforumene generelt. Leser heller om sånt noe andre steder.

Tråder som omhandler de "fæle innvandrerne", " fæle sosialister" osv. på Aktuelle saker.

Endret av Cordelia
Skrevet

Waco sine.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dagbøker.

Anonymous poster hash: fd24a...713
Skrevet

Tråder av typen "hjelp til å tolke tekstmelding" hvorpå innholdet i tekstmeldingen er typ sånn her: "Hei, hvordan går det?".

HERREGUD MENNESKE

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Barn

sex

ordleker

bryllup

Dessuten så slutter jeg å gå inn på kropp,helse. Mye vi som skal ned i vekt til jul, og de starter etter julen med: vi som skal ned i vekt til påske.

Syns noen tråder skulle vært mere delt opp, eller flere tråder om du vil

Anonymous poster hash: 61a05...bf7
Skrevet

De aller, aller kjedeligste er nok ordlektrådene. Fatter og begriper ikke at noen gidder.

Synes også tråder som «Hva assosierer du med brukeren over?» blir kjedelige når alle bare gir jallasvar, som i dette eksempelet kun skrive hva brukeren over har som avatarbilde. Hallo i luken, hvis du ikke har noe ordentlig å svare så la være å svare da vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...