AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg hadde en samober som var utro mot meg, vi var i lag i fire år før han gikk bak ryggen min og fant seg en ny. Jeg ble så knust at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre, jeg synest at det var veldig ufint av han. Han sviktet meg totalt. Han virket kald den siste tiden vi var i lag. Jeg har enda vannskeligt for å komme over det. God å få skrevet det ned. Han var mest opptatt av festing og drikking. Anonymous poster hash: bf8d7...1ae
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Det er noe av det verste en kan oppleve å bli sveket på den måten. Håper det går bra med deg Synd for hun nye damen da, som har blitt sammen med en utro fyr.. Anonymous poster hash: b8663...c79 1
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Jeg vet ikke hva du sliter med, men det hjelper ikke deg å angripe uskyldige mennesker. Mitt råd til deg er å få snakket ut om det indre sinnet du bærer på slik at du blir en konstruktiv person både for deg selv og andre. Endret 12. mai 2014 av MissStiles
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 (endret) TS drit i sånne svar som bitre menn skriver her. Du klarer deg bedre uten sånne utro svin! Anonymous poster hash: 43456...95e Endret 12. mai 2014 av MissStiles
Gjest Blomsterert Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Jeg hadde en samober som var utro mot meg, vi var i lag i fire år før han gikk bak ryggen min og fant seg en ny. Jeg ble så knust at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre, jeg synest at det var veldig ufint av han. Han sviktet meg totalt. Han virket kald den siste tiden vi var i lag. Jeg har enda vannskeligt for å komme over det. God å få skrevet det ned. Han var mest opptatt av festing og drikking. Anonymous poster hash: bf8d7...1ae Har aldri opplevd utrosskap. Men all min sympati.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Jeg ble og forlatt for en annen. Hun offentliggjorde det ikke før en stund etterpå. Påsto hun ikke kjente han før etter det var slutt. Desverre for henne er hun ikke den skarpeste iniven i skuffen sosialt sett så jeg vet jo hun løy om det både til meg og vennene våre. Det gjør nok ekstra vondt når det både er brudd og noen andre tar over kjæresten ja... Går greit da. Innsett at hun er et ekstremt dårlig menneske med tiden. Anonymous poster hash: acd11...25b
MissStiles Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Tråden er ryddet for personangrep. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå