Gjest Tabby Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 For de som hjalp meg å lete da jeg hadde bestemt for hvilken jeg vil ha, så bør dere jo få se bilde. Jeg finner ingen på nettet, derfor har jeg redigert bort ansiktet mitt og lagt ut de bildene jeg har. Der jeg skal leie er det veldig trangt mellom radene med kjoler, noen vil kanskje også kjenne seg igjen. Vet at flere her inne har brukt samme salong. Men det er da vanskelig å legge kjolen fint ut så slepet kommer til sin rett. Men dere får jo et visst inntrykk da. Til denne kjolen skal jeg ha en mørkeblå cape som går helt ned til bakken og som har hette. Jeg skal også ha slør som går til sånn ca lårene. Da er det langt, men ikke så mye at jeg sliter med det også under dansene utover kvelden.... Kjolen forfra ser slik ut. Og bakfra ser den slik ut
Gjest Tabby Skrevet 13. juni 2004 #3 Skrevet 13. juni 2004 Tusen takk Phair! Jeg synes jo selvfølgelig det jeg også... Tok den på og ville bare ikke ta den av igjen...
Diva Skrevet 13. juni 2004 #5 Skrevet 13. juni 2004 Nydelig kjole :D Ville nok bl. a vurdert en i den stilen om jeg skulle giftet meg en gang
Gjest Tabby Skrevet 13. juni 2004 #6 Skrevet 13. juni 2004 MissG og Diva, Tusen takk skal dere ha! Det er så koselig å høre at andre også synes kjolen min er fin! Dette er jo også bilder som er tatt leeenge før tilpasning, så den vil jo sitte enda bedre på meg på selve dagen... :D
Piarina Skrevet 14. juni 2004 #10 Skrevet 14. juni 2004 Nydelig kjole, og enda viktigere: den sitter perfekt på deg!
Augustbrud02 Skrevet 14. juni 2004 #11 Skrevet 14. juni 2004 Kjempefin kjole!! Hvilket merke er den? Dette lurer jeg også på!
Gjest Tabby Skrevet 14. juni 2004 #12 Skrevet 14. juni 2004 Tusen takk for komplimentene for kjolevalget mitt! Og Piarina, tusen takk. Jeg ser også at det er bare småjusteringer som må til, og kun rundt brystet omtrent for å sitte som sydd til meg. ThereseF og Augustbrud02, Det jeg fikk opplyst fra salongen er at det er en Linette cat 003. Den er i ivory. Har prøvd å finne den på nettet men har ikke lykkes så langt... Hadde vært moro å sett ett modellbilde av den også men men.
Fat Sally Lee Skrevet 14. juni 2004 #15 Skrevet 14. juni 2004 Oi! Endelig er kjolen på plass Det har jeg ventet på! Kjolen er nydelig i snittet; enkel men likevel eventyrlig...*drømme* Skulle gjerne sett nærmere på broderiene langs skjørtet, men dessverre kommer de ikke så godt fram på bildene. En ørliten justering av brystet, så sitter den som støpt! Har du valgt ut sko, undertøy, smykker osv. enda?
Gjest Tabby Skrevet 14. juni 2004 #16 Skrevet 14. juni 2004 Hei Cocktail. :D Endelig er kjolen på plass ja. Og den ble akkurat så enkel som jeg ønsket, men allikevel såpass forseggjort i broderiene at det er noe ekstra med den. Detaljene kom ikke så godt frem på bildene, jeg vet det, skal spørre om jeg kan ta nye bilder neste gang jeg prøver den. Jeg kjøpte sko samtidig som jeg bestemte meg for kjolen. Rainbow sko til 500 kr, de skulle selge ut litt i salongen. Ikke de fineste skoene, men de som var best å gå i. Og det blir jo litt gåing og dansing den dagen regner jeg med så det er viktigere for meg. Undertøy har jeg heller ikke bestemt enda, ei heller smykker. Vel jeg har plukket ut en tiara som de har holdt av for meg som jeg skal prøve neste gang med kjolen. Og slør får jeg leie hos dem for 100 kr. Og det er like greit å leie, for jeg tviler på at jeg kommer til å bruke det noen gang senere... Resten blir vel tatt litt utover nå tenker jeg, venter på skatte og feriepenger først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå