Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blitt forelsket i han og aner ikke hva jeg skal gjøre. Han har sagt klart ifra at han ikke er klar for noe forhold og er ikke en forholdsgutt. Opp til nå har det gått greit, og jeg har tenkt lenge at det har kun vært sex, men jeg kjenner det at jeg liker han utrolig godt og vil ikke han skal ha sex med noen andre en meg. Burde jeg si noe om følelsene mine til han? Eller kutte han ut før det blir verre ?

Anonymous poster hash: e39c3...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blitt forelsket i han og aner ikke hva jeg skal gjøre. Han har sagt klart ifra at han ikke er klar for noe forhold og er ikke en forholdsgutt. Opp til nå har det gått greit, og jeg har tenkt lenge at det har kun vært sex, men jeg kjenner det at jeg liker han utrolig godt og vil ikke han skal ha sex med noen andre en meg. Burde jeg si noe om følelsene mine til han? Eller kutte han ut før det blir verre ? Anonymous poster hash: e39c3...fcd

Fortell. Det eneste du kan få er et nei, og det er jo et nei du i utgangspunktet har så du taper ingenting mex å fortelle det. I bestefall får du et ja

• Liker 2
Skrevet

Fortell. Det blir bare verre for din egen del hvis du fortsetter å ha et slikt forhold til han. Jeg var i samme situasjon for noen år siden, og jeg fikk et positivt svar. Lykke til :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du må nok ta den tunge veien og si sannheten til ham. Du må si at dere ikek lenger kan treffes fordi du har fått for sterke føleser for han.

AnonymBruker
Skrevet

Gå videre og ikke ha mer kontakt med ham. Synes synd på deg, du er i en forferdelig situasjon og du vil bli mer og mer såret etter hvert.

Anonymous poster hash: c91a2...5ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er hva som er så dumt med slike typer forhold. Funker fint til en av partene får følelser.

Anonymous poster hash: 2c6ba...ba4
Skrevet

Dette er derfor kvinner ikke bør bli fuckbuddy. Dette skjer 90% av tilfellene.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Dette er derfor kvinner ikke bør bli fuckbuddy. Dette skjer 90% av tilfellene.

Hvorfor bare kvinner? Går jo ikke an andre veien heller, for menn blir jo bare forelsket...Er nok ikke bare kvinner som blir det , gitt

Skrevet (endret)

Hvorfor bare kvinner? Går jo ikke an andre veien heller, for menn blir jo bare forelsket...Er nok ikke bare kvinner som blir det , gitt

Jeg har ikke hørt om noen jeg kjenner. Sikkert noe i vannet

Endret av Chevelle
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts. Jeg møtte en mann på sukker i slutten av Januar og jeg er nå blitt forelsket i en jeg ikke ville elske. Uansett, vi har hatt mye sex men jeg fikk følelser så jeg kjeftet han opp og dro fordi han behandlet meg som dritt flere ganger. Han klarte alltid å få meg tilbake igjen, og i helgen etter tredje gang med "avskjedsmelding" fra meg tok han kontakt igjen i helgen å lurte på om jeg var sur...Jeg har ikke fortalt han direkte at jeg har følelser for han, men jeg har pakket det inn på veldig rare måter og jeg tror han skjønner alt nå!!!!! Uansett, jeg ble dratt tilbake igjen, men vi møttes ikke i helgen allikevel fordi jeg sovnet på sofaen osv.. Nå satt jeg i går og sendte han en ærlig melding om at jeg rett og slett hadde blitt sliten og gal av hele greia, og jeg ba han om å ikke kontakte meg i helger når han var full fordi jeg aldri klarte å si nei.. Han ble faktisk lei seg, og han fortalte meg at jeg bare kunne snakke med han om jeg trengte noen osv. Uansett, jeg har nå avsluttet alt med han fordi jeg ikke klarer det følelsesmessig.

Poenget er at kvinner ALLTID får følelser for menn de har sex med over en lengre periode. Det skjer hele tiden, og menn knytter seg ikke så fort som vi. Dette fordi kvinner skiller ut en hormon som gjør oss fortere avhengig av sexpartner.

Jeg råder deg til å kjenne på de følelsene du har, for husk dette kan bli "farlig". Jeg har brent meg flere ganger med å overse følelsene jeg har hatt til han jeg dater, og ingenting er så vondt som å lure seg selv. Du utsetter deg selv for mye vondt om du ikke er ærlig med en gang. Men jeg ville ikke ha sagt at du har følelser, men du kan fortelle at du må være forsiktig fordi du kan få følelser. Men om de tar kontakt i ettertid når du flere ganger har fortalt at du har følelser, og de kun kontakter deg bare i helger etter 2' så bør du gå videre!

Anonymous poster hash: 5029c...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...