AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Det er en gutt på studiet mitt som jeg er litt små betatt av.. Jeg har egentlig ikke snakket så mye med han tidligere. Denne helgen hadde vi klassefest og det skulle vær nach hos han etterpå.. (Vi rotet ikke på festen og har heller ikke gjort det tidligere..) Han og jeg tok taxi til han etter festen og de andre skulle komme de også.. Ingen kom, så det var kun jeg der.. Han sa jeg kunne få sove på sofaen - greit nok.. Plutselig kommer han å legger seg sammen med meg. Han kysser meg, så det blir litt klining og tafsing.. Det hele ender med sex på soverommet. På morgenen før jeg går sier han at han egentlig er på dealeren med en annen jente, så vi bare glemmer at dette har skjedd. Da blir det jo ikke så kleint på skolen heller.. Anonymous poster hash: b8094...c6d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Det er en gutt på studiet mitt som jeg er litt små betatt av.. Jeg har egentlig ikke snakket så mye med han tidligere. Denne helgen hadde vi klassefest og det skulle vær nach hos han etterpå.. (Vi rotet ikke på festen og har heller ikke gjort det tidligere..) Han og jeg tok taxi til han etter festen og de andre skulle komme de også.. Ingen kom, så det var kun jeg der.. Han sa jeg kunne få sove på sofaen - greit nok.. Plutselig kommer han å legger seg sammen med meg. Han kysser meg, så det blir litt klining og tafsing.. Det hele ender med sex på soverommet. På morgenen før jeg går sier han at han egentlig er på dealeren med en annen jente, så vi bare glemmer at dette har skjedd. Da blir det jo ikke så kleint på skolen heller.. Anonymous poster hash: b8094...c6d Ok.Anonymous poster hash: 93190...685
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 No offense, men hva forventer du når du er så løs? At han nå vil ha et forhold til deg? Anonymous poster hash: 6dd79...7a1 3
MajorasMaske Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Du hadde sex med han fordi du var den eneste som gadd å bli med på nach? Helt sånn uten videre? Jeg skjønner godt at han avviste deg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Unnskyld meg, men folk her inne er så himla slemme! Det var sikkert en del alkohol inne i bildet - alle gjør feil, det er det man lærer av..Anonymous poster hash: 49d7d...80e 17
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Unnskyld meg, men folk her inne er så himla slemme! Det var sikkert en del alkohol inne i bildet - alle gjør feil, det er det man lærer av..Anonymous poster hash: 49d7d...80e Man må stå for handlingene sine uansett om det er alkohol i bildet eller ikke. Får håpe hun lærer til neste gang da, så kommer det noe positivt ut av det. Anonymous poster hash: 6dd79...7a1 3
Apehjerne Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 No offense, men hva forventer du når du er så løs? At han nå vil ha et forhold til deg? Anonymous poster hash: 6dd79...7a1 Tjaaaa. Jeg var så " løs" medm ine exer, ble likevel forhold ut sv det. Når det er sagt forventer jeg ikke forhold når jeg hae sex med noen. Da er jeg i utganspunktet kun ute etter et ligg 1
Apehjerne Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Du hadde sex med han fordi du var den eneste som gadd å bli med på nach? Helt sånn uten videre? Jeg skjønner godt at han avviste deg. Leste du innlegget? Det skulle komme fler, men de dukka ikke opp
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 No offense, men hva forventer du når du er så løs? At han nå vil ha et forhold til deg? Anonymous poster hash: 6dd79...7a1 Du hadde sex med han fordi du var den eneste som gadd å bli med på nach? Helt sånn uten videre? Jeg skjønner godt at han avviste deg. Takk, dere får meg til å føle meg SÅ mye bedre!!!! Til deres info, etter han kastet av seg alle klærne sine og begynte å kle av meg, sa jeg at jeg ikke trodde dette var så lurt.. Det blir jo så kleint etterpå.. Men jeg hadde fått i meg litt for mye alko, så det endte jo opp med sex.. Men selvfølgelig, det er jeg som er løs! Og ja, nachet var planlagt på forhånd og det skulle være hos han. Hvorfor ingen andre dukket opp kan jeg ikke svare deg på! Han tilbød meg sofaen - noe jeg syntes var helt greit! Men når han kommer og legger seg sammen med meg og begynner å kysse meg.. Jeg likte han jo og der og da var jeg glad for det som skjedde.. Nå skulle jeg ønske vi aldri hadde hatt sex...Anonymous poster hash: b8094...c6d 1
MajorasMaske Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Leste du innlegget? Det skulle komme fler, men de dukka ikke opp Da var jo du den eneste som gadd.. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Da var jo du den eneste som gadd.. ??????? Hvor dum går det an å bli!?Anonymous poster hash: b8094...c6d 6
Apehjerne Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Da var jo du den eneste som gadd.. Jeg er ikke ts. Men ho kunne da ikke vite at ingen andre gadd. 2
MajorasMaske Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Takk, dere får meg til å føle meg SÅ mye bedre!!!! Til deres info, etter han kastet av seg alle klærne sine og begynte å kle av meg, sa jeg at jeg ikke trodde dette var så lurt.. Det blir jo så kleint etterpå.. Men jeg hadde fått i meg litt for mye alko, så det endte jo opp med sex.. Men selvfølgelig, det er jeg som er løs! Og ja, nachet var planlagt på forhånd og det skulle være hos han. Hvorfor ingen andre dukket opp kan jeg ikke svare deg på! Han tilbød meg sofaen - noe jeg syntes var helt greit! Men når han kommer og legger seg sammen med meg og begynner å kysse meg.. Jeg likte han jo og der og da var jeg glad for det som skjedde.. Nå skulle jeg ønske vi aldri hadde hatt sex... Du trodde det ikke var så lurt og allikevel gjorde det. Glupt. Du bør ta dette som en lærepenge til neste gang du skal drikke alkohol. Husk: Den som svelger, velger. Du kan ikke skylde på fylla, men den som har skylda for fylla. Selvfølgelig. Det var nok en test og du bestod ikke. Få gutter vil ha jenter som man kan få for lett. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 No offense, men hva forventer du når du er så løs? At han nå vil ha et forhold til deg? Anonymous poster hash: 6dd79...7a1 Du, si meg, hva har dette med løshet å gjøre? 5
Euphemia Skrevet 12. mai 2014 #15 Skrevet 12. mai 2014 Takk, dere får meg til å føle meg SÅ mye bedre!!!! Til deres info, etter han kastet av seg alle klærne sine og begynte å kle av meg, sa jeg at jeg ikke trodde dette var så lurt.. Det blir jo så kleint etterpå.. Men jeg hadde fått i meg litt for mye alko, så det endte jo opp med sex.. Men selvfølgelig, det er jeg som er løs! Og ja, nachet var planlagt på forhånd og det skulle være hos han. Hvorfor ingen andre dukket opp kan jeg ikke svare deg på! Han tilbød meg sofaen - noe jeg syntes var helt greit! Men når han kommer og legger seg sammen med meg og begynner å kysse meg.. Jeg likte han jo og der og da var jeg glad for det som skjedde.. Nå skulle jeg ønske vi aldri hadde hatt sex...Anonymous poster hash: b8094...c6d Skjønner at det ikke føles godt. Dessverre er dette en feil mange, mange begår. Skjønner ikke hvorfor folk er så ekle mot deg. (jeg vedder på at flesteparten av de som forteller deg hvor dum du var, har gått i akkurat samme fella selv) Kombinasjonen ugjengjeldte følelser, alkohol og kåthet er farlig! Mitt beste råd er å holde hodet hevet, minne deg selv på at din verdi på ingen måte defineres av denne gutten, og prøve å legge hele hendelsen bak deg. 4
Timza Skrevet 12. mai 2014 #16 Skrevet 12. mai 2014 Jeg tviler faktisk på at det var et nach i det hele tatt. Du og sex var målet hans hele veien, hvorfor tok de en egen taxi hvis det var "planlagt" at det skulle flere ditt? Han hadde nok som plan å forføre deg og å ha sex med deg sikkert etter rykter om at du har vært interessert i han. Du får være litt mer på vakt neste gang og helst ikke stikke på "nach" aleine til en fyr som "lover" at det kommer flere senere. Ihvertfall så burde en lampe tenne så kan du isåfall vurdere om dette er en fyr du rett og slett ønsker litt alene tid med eller ikke. 1
waco Skrevet 12. mai 2014 #17 Skrevet 12. mai 2014 Tjaaaa. Jeg var så " løs" medm ine exer, ble likevel forhold ut sv det. Når det er sagt forventer jeg ikke forhold når jeg hae sex med noen. Da er jeg i utganspunktet kun ute etter et ligg Så hva er problemet da?
Druid Skrevet 12. mai 2014 #18 Skrevet 12. mai 2014 Det er en gutt på studiet mitt som jeg er litt små betatt av.. Jeg har egentlig ikke snakket så mye med han tidligere. Denne helgen hadde vi klassefest og det skulle vær nach hos han etterpå.. (Vi rotet ikke på festen og har heller ikke gjort det tidligere..) Han og jeg tok taxi til han etter festen og de andre skulle komme de også.. Ingen kom, så det var kun jeg der.. Han sa jeg kunne få sove på sofaen - greit nok.. Plutselig kommer han å legger seg sammen med meg. Han kysser meg, så det blir litt klining og tafsing.. Det hele ender med sex på soverommet. På morgenen før jeg går sier han at han egentlig er på dealeren med en annen jente, så vi bare glemmer at dette har skjedd. Da blir det jo ikke så kleint på skolen heller..Anonymous poster hash: b8094...c6d Her er mitt syn i form av "Hvis jeg hadde gjordt dette, hva var mine egentlige tanker" Hvis en dame aktivt tar kontakt med meg og flørter med meg blir jeg interesert i å se hva det kan bli. Jeg vet med en gang jeg har hatt sex med noen om det er noe framtid i det; det er den absolutt klareste delen av bestemmelsen av ett potensiell kjæreste: hvis ikke kjemien i senga sitter med en gang, vet jeg det ikke vil funke. Alt annet kan fakes. Han opplevde ikke denne kjemien. Sikkert god sex, men ikke den typen som tok av eller noe. Så hva gjør man? Jo man skal bryte kontakt med minst mulig bråk og konflikt , og det var avsltningskommentaren. Bedre lykke neste gang, en dag møter du noen som ser på deg på samme måte du ser på dem.
OppNedPåAlt Skrevet 12. mai 2014 #19 Skrevet 12. mai 2014 Vel TS, du kommer til å lære det etterhvert. Noen gutter/menn er duster, og så lenge de får det de vil ha er de fornøyd. Mens vi jenter sitter igjen med en ekkel følelse av å være brukt. Jo, det går an å knipe igjen, men gjort er gjort... Bare prøv å glemme han, og ta denne hendelsen som lærdom
Apehjerne Skrevet 12. mai 2014 #20 Skrevet 12. mai 2014 Så hva er problemet da? Er det noe problem? Jeg er ikke ts som sagt. Det var et svar til en kommentar 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå