Kanko Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg skal bestille 100% whey proteinpulver, men er veldig usikker på hvilken smak. Noen som kunne tipset meg om hvilken dere syns er best?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Extreme Milk Chocolate!!!! :-) Ikke bestill cookies and cream hvis du ikke liker kaffe... Anonymous poster hash: b4f54...1da
Kanko Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2014 Extreme Milk Chocolate!!!! :-) Ikke bestill cookies and cream hvis du ikke liker kaffe... Anonymous poster hash: b4f54...1da åå! kanskje jeg skal prøve den da Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Du trenger ikke proteinpulver. Har du et greit og normalt kosthold så trenger du ikke pulveret ditt. Det finnes mye du kan lese som belyser temaet. Du kan jo begynne her: http://www.nordlys.no/magasin/article6437847.ece (Bruke pengene dine på treningstøy og bra mat...) Anonymous poster hash: 08e70...803
Kanko Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2014 Er ikke noe jeg skal leve av. Skal selvfølgelig ete sunn mat og få i meg næring derfra!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Er ikke noe jeg skal leve av. Skal selvfølgelig ete sunn mat og få i meg næring derfra! Du får nok protein gjennom et bra kosthold. Kroppen tar bare opp så mye protein kroppen trenger. Så dersom du har et bra kosthold så kaster du penger ut vinduet. Eller det går rett i dass, proteinpulveret du har betalt for kommer ut i avføringen. Les om protein og olympiatoppen. Men det er klart, ser sikkert tøft ut å ha burken på hylla eller shaken med deg på trening. Egentlig er det lite lurt. Anonymous poster hash: 08e70...803
Gjest mann20mb Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Ingen smak er god nok, uansett. Det blir en vanesak. Selv brakk jeg meg hver gang jeg drakk en shake, men det ga seg etter noen dager. Hiv det i deg, så er det gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå