AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Har slanket meg siden nyttår, forsøker å finne bikinikroppen. Problemet er at jeg er fornøyd på morgenen, men utpå dagen ser det ut som at jeg er 6 måneder på vei. Blir så enormt oppblåst. I tillegg lagrer kroppen min mye vann, og det gjør jo ikke ting noe bedre. Bildet er selvfølgelig tatt på morgenen. Hvor mye ser det ut som at jeg har tatt av?Anonymous poster hash: 3c17a...bd6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Bildet kom visst ikke med..Anonymous poster hash: b9f1e...af0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Merkelig, hva gjør jeg feil?? Forsøkt å laste opp flere ganger, men det ble ikke med. Prøver igjen...Anonymous poster hash: b9f1e...af0
Gjest Gjest_jesuskristus Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Merkelig, hva gjør jeg feil?? Forsøkt å laste opp flere ganger, men det ble ikke med. Prøver igjen...Anonymous poster hash: b9f1e...af0 har du trykket på "legg til i innlegg" ?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Prøvde å gjøre det via mobilsiden. Tester nå med full editor og websiden. Satser på at det fungerer bedre.Anonymous poster hash: b9f1e...af0 Anonymous poster hash: b9f1e...af0 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Kan en moderator legge bildet i hovedinnlegget??Anonymous poster hash: b9f1e...af0
misstealover Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Du ser kjempe flott ut! Jeg er ikke flink på vekt og kilo, dessverre. Men du har gjort en god jobb! Vet du hva som gjør deg oppblåst? Jeg selv blir oppblåst av brød og melk, så det har jeg redusert i kostholdet. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Før og etter? Var akkurat like saa her maa du nok trene mer Anonymous poster hash: 0cbc1...39f
Ayumi Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Har slanket meg siden nyttår, forsøker å finne bikinikroppen. Problemet er at jeg er fornøyd på morgenen, men utpå dagen ser det ut som at jeg er 6 måneder på vei. Blir så enormt oppblåst. I tillegg lagrer kroppen min mye vann, og det gjør jo ikke ting noe bedre. Bildet er selvfølgelig tatt på morgenen. Hvor mye ser det ut som at jeg har tatt av?Anonymous poster hash: 3c17a...bd6 Prøv Nycoplus friskere mage. Jeg trener mye, men føler meg oppblåst, begynte på tablettene og reduserte magemålet etter noen dager :-) Kjøpes reseptfritt på apotek.
mandel92 Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Jeg stor forskjell, og jeg synes du har vært kjempeflink og du har en flott kropp! 8
MajorasMaske Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Prøvde å gjøre det via mobilsiden. Tester nå med full editor og websiden. Satser på at det fungerer bedre. Du har ihvertfall blitt bleikere. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Du har ihvertfall blitt bleikere. Hehe, det har vel kanskje sin naturlige forklaring siden det er lengre og lengre siden sommeren. Anonymous poster hash: b9f1e...af0 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 Hva skjedde med å være litt sikker på seg selv og ikke være avhengig av andres bekreftelse om kroppen er fin, tynn og "bra" nok? Blir så lei.. Du er fin som du er, TS. Anonymous poster hash: abfd0...78c 4
Sjokoladenøtt Skrevet 12. mai 2014 #15 Skrevet 12. mai 2014 Så vel helt greit ut det :-) Sånne ting tar jo lang tid, men jeg ser du er blitt mindre rundt magen i alle fall! Jeg slet også mye med å være oppblåst, så jeg pleier å ta en juicekur innimellom. Da går jeg en hel dag eller to med bare juice til magen er i orden igjen Bare å trene og stå på
Gjest Coolaid Skrevet 12. mai 2014 #16 Skrevet 12. mai 2014 Jeg ser stor forskjell. Ser veldig bra ut også. Det viktigste er hvordan har du det med kroppen din. Så hvordan har du det med kroppen din ?
Gjest Runforit Skrevet 12. mai 2014 #17 Skrevet 12. mai 2014 Ser at fettprosenten har blitt mindre ja
Kreps1 Skrevet 12. mai 2014 #18 Skrevet 12. mai 2014 For mye fiber/korn gjør at magen min eser ut, og ser ut som en gravid mann. Det kan være visse matvarer magen reagerer litt på, feks gluten, fiber (for mye eller lite), laktose. http://www.vektklubb.no/artikkel/viser-frem-sin-foodbaby-mage-22680367 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #19 Skrevet 12. mai 2014 Har det forsåvidt greit med kroppen min, bortsett fra når jeg ser høygravid ut. Jeg bruker målebånd også, men dette varierer jo flere cm når jeg er oppblåst. Trener kun kardio for tiden, da jeg sliter med smerte i en arm som gjør at all bruk med den må unngås. Skal fortsatt ned ca 4kg til før jeg er helt fornøyd.Anonymous poster hash: b9f1e...af0
Julie:) Skrevet 12. mai 2014 #20 Skrevet 12. mai 2014 Veldig bra jobba! Når det kommer til det å være oppblåst så er jo det noe som kan komme og gå litt... MEN, jeg syns at jeg har merket stor forskjell på dette da jeg helt sluttet å spise kjøpebrød og baker alt selv. I tillegg lager jeg all mat, ingen halvfabrikat, ferdig mat, frossen mat eller poser. Jeg har tro på at et mer naturlig kosthold gjør godt for magen. Til sist men ikke minst, drikk masse vann!!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå