AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hei! Jeg har skrevet her tidligere om mine kjæreste problemer. Resultatet av dette er at jeg var ganske langt nede, med mye dårlig samvittighet og usikkerhet. Mitt spm er kan dette føre til vekttap? Er det noen her inne som har opplevd det? Jeg har de siste mnd gått ned 10 kilo på bare 3 mnd! Jeg er 159høy og har hele tiden veid 54-55 kilo, nå er jeg nede på 45,3! Syns dette er litt skummelt. Noen som har erfaringer? Jeg vil ikke gå ned noe mer! Anonymous poster hash: 2e79a...d03
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Ja det kan skje at du mister vekt pga bekymringer, sorg, forelskelse osv. Men du er alt for tynn. Kontakt lege om du ikke blir ferdig med problemene, få noen som kan hjelpe deg til å bearbeide følelsene. Du har tydeligvis hatt det tøft. Ønsker deg lykke til. Anonymous poster hash: 858a9...646
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 I kjærlighetssorg sluttet jeg å spise en gang. Altså, ingenting annet enn vann i en ukes tid, før noen venner tvang i meg mat. Gikk ned 3-4 kilo på bare den ene uken, og det var definitivt ikke sunt. Når jeg begynte å spise igjen var kroppen helt forvirret, og det endte opp med at jeg gikk ganske mye opp i vekt.. Anonymous poster hash: cda26...1e8
Kolibrii Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Ja, det skjer med meg også. Jeg raste ned 5kilo på en uke pga stress i forholdet og stress med skolen. Jeg kjente ingen sultfølelse.. Prøv å spis lite, men ofte. Det hjalp for meg. Noen er sånn at de spiser masse i dårlige perioder og andre får ikke i seg mat, begge deler er like vanlig, men også like usunt..
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Jepp, det kan skje. Kjærlighetssorg gjorde at jeg mistet matlysten ganske lenge og gikk ned noen kilo. 10kg høres jo ganske mye ut! Jeg gikk ned max 5kg, men så er jeg både høyere og veier mer enn deg, så jeg hadde "mer å gå på".Anonymous poster hash: 42431...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå