fortunateangel Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 En god barndommsvenninne skal synge i kirken på bryllupsdagen vår Men jeg er veldig i tvil om hvilken sang vi skal be henne synge. Har "Endless love" som et godt alternativ, men det kreves i tillegg en dyktig mannlig sanger for å gjennomføre den sangen. Utenom From this moment kommer jeg ikke på andre romantiske sanger. Noen som kan hjelpe meg?? Gifter meg 07.aug med Mannen Fortunateangel
Linn3c Skrevet 14. juni 2004 #2 Skrevet 14. juni 2004 Har de ein sang som er dykkars song? -Vår song er "Lean on me" Uansett så er "Annies song" nydeleg...
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 var i et bryllup der de sang "gje meg handa di ven" og det var veldig vakkert med en fin tekst!
Aelwyn Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Fields of gold er nydelig! Og det vakraste.... :-)
Ingeborg Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 "You are the sunshine of my life" av og med Stevie Wonder er jo en mulighet.
Miss Marple Skrevet 14. juni 2004 #7 Skrevet 14. juni 2004 Jeg personlig er veldig for norske sanger med norsk tekst i kirken. Gje meg handa di ven er fin, eller Så lenge eg har deg med Sigvart Dagsland, Brylluapssong er kjempefin. Det var de jge kom på nå. Lykke til da!
Martha Stewart Skrevet 14. juni 2004 #8 Skrevet 14. juni 2004 Vi vurderer å leie inn en profesjonell, kvinnelig sanger til vielsen. Jeg er veldig svak for Frank Sinatra og liknende, som f.eks "Fly me to the moon". Kunne ihvertfall tenke oss noe "jazzete". Jeg er veldig redd for å ha sanger som blir for "klissete"... :-?
Cajsa Skrevet 17. juni 2004 #9 Skrevet 17. juni 2004 Uansett så er "Annies song" nydeleg... :enig_animasjon: Denne skal vi danse brudevals til! I kirken skal vi ha "Fields of gold" og "You raise me up"
Isiselin Skrevet 17. juni 2004 #10 Skrevet 17. juni 2004 "The rose" :mimre: Her og her kan du også finne tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå