Dagensdiva Skrevet 13. juni 2004 #1 Del Skrevet 13. juni 2004 Noen som vetom det går en enkel buss til svinesund fra oslo??? Hadde vært greit å vite.. Hva er evt prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2004 #2 Del Skrevet 13. juni 2004 E6-ekspressen (PDF) Eller E6-ekspressen (HTML) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. juni 2004 #3 Del Skrevet 13. juni 2004 Hmm..visste ikke at divaer tar bussen til Svinesund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 14. juni 2004 Selvfølgelig vil jeg dit..de skal åpne "verdens største godis" butikk! Men ellers holder jeg meg til Oslos bedre strøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 14. juni 2004 #5 Del Skrevet 14. juni 2004 Når åpner den godisbutikken............ :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #6 Del Skrevet 14. juni 2004 Betty; jeg tror den har åpnet allerede. 3000 m2 med godteri!! På Nordby kjøpesenter. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. juni 2004 #7 Del Skrevet 14. juni 2004 3000 m2 med godteri!! :o hadde det bare gått buss fra sørlandet også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 14. juni 2004 #8 Del Skrevet 14. juni 2004 Tror sannerlig det er på tiden med et svenske besøk igjen............ 3000 m2 med gotteri .......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. juni 2004 #9 Del Skrevet 14. juni 2004 Håper ingen blir tatt i tollen her da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. juni 2004 #10 Del Skrevet 14. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #11 Del Skrevet 14. juni 2004 Oi oi oi! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #12 Del Skrevet 14. juni 2004 hadde det bare gått buss fra sørlandet også!! Det går ferge (med taxfree) fra Sandefjord til Strømstad. Da er du i hvert fall i nærheten av Nordby köpcenter. Så kan du sikkert haike med noen nordmenn som har vært på polet i Strømstad opp til Nordby.... Hilsen Lille meg PS. Jeg vet at Sandefjor ikke er helt Sørlandet, men det er litt nærmere i hvert fall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 14. juni 2004 #13 Del Skrevet 14. juni 2004 http://www.safflebussen.se går til Uddevalla og Torp kjøpesenter, men det er kanskje et stykke over grensen? Jeg har tatt både den og E6, men legger ikke så mye merke til stoppestedene, irriterer meg bare over at Sverige absolut skal ligge mellom Oslo og København. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #14 Del Skrevet 14. juni 2004 Betty; jeg tror den har åpnet allerede. 3000 m2 med godteri!! På Nordby kjøpesenter. Hvor ligger forresten Nordby? Kan ikke huske å ha sett den på Svinesund? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #15 Del Skrevet 14. juni 2004 Fant det selv, her. Men det står ingenting om at det er verdens største, hvor leste dere det?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 14. juni 2004 #16 Del Skrevet 14. juni 2004 Norby senteret ligger ca fem minutter fra Svinesund, mot Strømstad. Kjenner gottelysten bygger seg opp nå......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 14. juni 2004 Ja, det er bare en påstand...i og med at den er så stor..leste det et eller annet sted.. de skal i tillegg åpne H&M.. har ikke åpnet nei, har åpning på torsdag! :-) Vi får se..tror ikke det blir noe av en busstur, en venn av meg kunne gjerne kjøre..eller så spør vi bare andre som kan kjøre og som vil joine oss! :-) ~~ W I L D D A N C E ~~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #18 Del Skrevet 14. juni 2004 Hrmpf, det er jo ikke mer enn 3 uker siden jeg og en venninne var på Svinesund. Skulle ha ventet til nå, men det er liksom ikke så spennende at jeg vil ta en tur så raskt etter den forrige. Men kanskje litt senere i sommer da, det er jo relativt kort vei å kjøre fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 14. juni 2004 #19 Del Skrevet 14. juni 2004 Fant det selv' date= her. Men det står ingenting om at det er verdens største, hvor leste dere det?. http://www.svinesund.no/nordby/shoppingcenter.html Verdens største godtebutikk? Tre haldensere satser stort i det nye Nordby Shopping Center, som åpner 10. juni 2004. - Vi tror Godtebiten her blir verdens største godtebutikk - med 600 ulike typer godterier i løs vekt og 4.500 ulike typer varer, sier butikkleder Nina Bøhn Kristiansen til Halden Arbeiderblad. Thore Malmquist blir butikksjef for MaxiMat og Jon Erlend Ingvoldstad åpner klesbutikken Individ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juni 2004 #20 Del Skrevet 14. juni 2004 Må være blind jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå