Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi flytter sammen om 1 mnd og jeg ønsker ikke å sove i sengen der han sov og hadde sex med eksen sin.Og han elsker sengen sin og virker litt overrasket :) Jeg flytter inn hos han og jeg synes at det er litt kjekt å begynne et nytt liv uten ,, spøkelser,, fra fortiden.

Er jeg helt urasjonell eller ?

Anonymous poster hash: 84b5b...121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville også ha hatt ny seng.

Skrevet

Hva med nytt kjøkken også, med det samme? Eksen har jo laget mat til han der...

Nei, ærlig talt, jeg ser ikke hvorfor dere skal kjøpe ny seng hvis den han har er god.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har sikkert hatt sex i dusjen, i sofaen, opp etter veggene også. hva med en ny leilighet?

Anonymous poster hash: 153fd...f6d
  • Liker 1
Skrevet

Vi flytter sammen om 1 mnd og jeg ønsker ikke å sove i sengen der han sov og hadde sex med eksen sin.Og han elsker sengen sin og virker litt overrasket :) Jeg flytter inn hos han og jeg synes at det er litt kjekt å begynne et nytt liv uten ,, spøkelser,, fra fortiden.

Ja, du er urasjonell.

Argumentasjonen din er overførbar til alt i huset hans. f.eks har hu vilt skinkene sine på toalettet og drukket av glassene hans og stått på gulvet i stua.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan skjønne om du vil ha ny madrass... men da bør du kanskje dekke kostnadene selv.

Anonymous poster hash: 3bf5e...36b
Skrevet

Jeg syns det er teit.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkken og dusjen går helt fint ;) Hele huset er nyrenovert sånn et det er ikke noe problem :) Seng er mer intimt området :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå at du ikke vil ligge i den sengen han hadde sex med exen i, men det er veldig sløsing av resurser og penger å kjøpe en ny seng for hver dame. Kjøp ny overmadrass, der kan du skylde på liggemerker, og nytt sengetøy, for der vil du inføre din egen stil når du flytter inn

Anonymous poster hash: 2ad2f...855
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte overmadrassen ja :) Det er ikke bare bare å flytte inn hos noen, men her er det helt uaktuelt å kjøpe noe nytt sammen. Pga det er hans barndomshjem og det forstår jeg.

Derfor har jeg lyst å kjøpe noe nytt sånn at jeg føler meg litt mer ,, hjemme,, :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte overmadrassen ja :) Det er ikke bare bare å flytte inn hos noen, men her er det helt uaktuelt å kjøpe noe nytt sammen. Pga det er hans barndomshjem og det forstår jeg.

Derfor har jeg lyst å kjøpe noe nytt sånn at jeg føler meg litt mer ,, hjemme,, :)

Ts

Det bør vel gå greit det?:) Har han sagt at det ikke er det?

Anonymous poster hash: 3bf5e...36b

Skrevet

Bare overmadrassen er innafor.

Skrevet

Hvis vi ser bortifra rasjonaliteten her: Hva slags seng er det? Er det en kontinentalmadrass til 20 000 så er det mindre aktuelt enn om det er en billigmadrass kjøpt på ikea.

Det gjør mye med argumentasjonen i forhold til ny seng eller i forhold til ny overmadrass. Ofte er "jeg elsker madrassen min" mer knyttet til" jeg har slitt den ned til min kropp" enn at den er spesielt god.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner det litt, men ville nøyd meg med ny overmadrass/madrassbeskytter.

Så ville jeg kjøpt akkurat samme type han har fra før og gitt det i innflytningsgave. Da virker du snill, og ikke cracy..

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Om han har innsigelser mot noe så vanlig å kjøpe nytt som en SENG så ville jeg stusset, ts. Blir det krangel om du ønsker å påvirke hvilke håndklær du tørker deg med og? Eller hvilken stol du sitter i?

Altså, en seng skal passe vedkommende som ligger i den. Entrer en et nytt parforhold ryker derfor den gamle sengen (madrassene) ut og en ny som passer begge parter kommer inn.

Uansett så er det jo vanlig å bytte madrass hvert 5.-8. år (dersom en ikke oppriktig ønsker seg vond rygg og problemer med hofte, skuldre, nakke og annet), så hvorfor han skal være overrasket over ønsket om madrasskifte forstår jeg virkelig ikke. :klo:

Anonymous poster hash: 74498...e42

Skrevet

Sikkert "spøkelser fra fortiden" i f.eks dusjen, andre steder også :P Seng er jo svindyyyrt! 15-30 lapper er ikke noe jeg er spesielt intressert i å spandre på folk som ser "spøkelser" i alle fall. Typen har sikkert ikke noe i mot om du punger ut for en ny seng i samme kvalitet....

AnonymBruker
Skrevet

Han skal kjøpe ny/helt lik overmadrass og da er begge fornøyd :) Penger er ingen problem og vi skal ha fellesøkonomi sånn at det er abs det samme hvem kjøper ting osv.

Ts

Gjest Blyanten
Skrevet

Det ville jeg og hatt. Er ikke så interessert i å sove i eller ha sex i en seng min kjære har hatt seg med andre i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...