Gå til innhold

Elsker som er på ferie -og opptatt, kan ikke snakke på tlf......Hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en elsker for tiden, som jeg er veldig forelsket i - men det er ikke gjensidig. Nå er han på ferie hos foreldrene, og blir der er par uker. Han er singel.

Jeg sendte sms og spurte om han ville snakke, fikk da til svar at han blir opptatt noen dager men at vi kan snakkes på torsdag.....

Hver gang vi snakker på tlf, er det for øvrig initiert av meg.

Skjønner jo at han ikke er så ivrig på snakke, likevel ble jeg ganske satt ut av det svaret.

Han er på ferie, men likevel så opptatt at han ikke kan snakke med meg før på torsdag....

Har ikke svart på den sms-en ennå. Skal jeg bare skrive: ok. ? Eller: Mente bare om du ville snakke, du må ikke.

Eller: Greit, jeg MÅ ikke snakke med deg, tenkte bare det ville være hyggelig.

Aner ikke hva jeg skal skrive, men vil ikke skrive noe som får ham til å bli irritert, opprørt, noe som ødelegger ferien hans.

Er bare så trist.

Anonymous poster hash: f6f34...a9e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La gutten være på ferie i fred uten at en knullevenn skal mase.

Anonymous poster hash: ee76b...cb4
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke kjæresten din. Slutt å mas

Anonymous poster hash: 19c4e...4c7
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Kip situasjon, men er nok best å glemme han, ta sorgen og gå videre. Han er bare interessert i sexen, du i noe mer. Når han ikke har mulighet til å ha sex så føler han heller ikke for å prate.

Anonymous poster hash: 181eb...0b0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vel han er kun en elsker og ikke kjæresten din, så ser ikke på det som noe unormalt. Dessuten er han på ferie ig har sikkert mye å gjøre. Ville bare sagt, ok da snakkes vi torsdag.

Forøvrig er det lite sunt å ha et sex-forhold til noen du er forelsket i og det ikke er gjensidig.

Anonymous poster hash: 8fb9a...701

• Liker 3
Skrevet

Hvis han ikke er forelsket i deg kan du desverre ikke kreve at han skal ta seg tid til det. Syns heller du burde droppe han og komme deg videre, dette er jo ikke bra for deg. :hug:

• Liker 3
Skrevet

Har en elsker for tiden, som jeg er veldig forelsket i - men det er ikke gjensidig. Nå er han på ferie hos foreldrene, og blir der er par uker. Han er singel. Jeg sendte sms og spurte om han ville snakke, fikk da til svar at han blir opptatt noen dager men at vi kan snakkes på torsdag..... Hver gang vi snakker på tlf, er det for øvrig initiert av meg. Skjønner jo at han ikke er så ivrig på snakke, likevel ble jeg ganske satt ut av det svaret. Han er på ferie, men likevel så opptatt at han ikke kan snakke med meg før på torsdag.... Har ikke svart på den sms-en ennå. Skal jeg bare skrive: ok. ? Eller: Mente bare om du ville snakke, du må ikke.Eller: Greit, jeg MÅ ikke snakke med deg, tenkte bare det ville være hyggelig. Aner ikke hva jeg skal skrive, men vil ikke skrive noe som får ham til å bli irritert, opprørt, noe som ødelegger ferien hans. Er bare så trist. Anonymous poster hash: f6f34...a9e

Dere er kun pulevenner, ikke kjørester. Han skylder deg dermed ingenting mens han er på ferie. Ikke ellers heller for den saks skyld.

• Liker 1
Skrevet

Kip situasjon, men er nok best å glemme han, ta sorgen og gå videre. Han er bare interessert i sexen, du i noe mer. Når han ikke har mulighet til å ha sex så føler han heller ikke for å prate.Anonymous poster hash: 181eb...0b0

Nemlig

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke kjæresten din. Slutt å mas

Anonymous poster hash: 19c4e...4c7

Så hvis han hadde vært kjæresten min, så hadde det vært greit å mase??

Skrevet

Så hvis han hadde vært kjæresten min, så hadde det vært greit å mase??

Ikke mase, kanskje, men da hadde det jo vært mer naturlig å snakke sammen oftere. Ikke for å være kjip, men det er vel en grunn til at dere kun er pulevenner, og ikke kjærester?

Uansett, jeg hadde valgt å ikke svare på meldingen i det hele tatt og latt det være opp til ham å evt ta kontakt neste gang.

• Liker 4
Skrevet

Han kommer garantert ikke til å gidde å snakke med deg på torsdag hvis du sender nå oppfølgingsmld nå. Len deg litt tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Han kommer garantert ikke til å gidde å snakke med deg på torsdag hvis du sender nå oppfølgingsmld nå. Len deg litt tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør ts hvis han får seg kjæreste?

Anonymous poster hash: 17204...72d

Skrevet

Dere er knullekompiser. Deres forhold består i det å knulle, intet mer og intet mindre. Det er synd å si det, men du burde trekke deg tilbake. Har du fått følelser allerede, så blir jo ikke de borte med det første om du ikke trekker deg tilbake.

Du vil være et objekt for nytelse og kun det om han har sagt i klartekst at han kun ønsker deg til sex. Så enten får du lene deg tilbake og være fornøyd med at du har tilgang til sex når du vil med han, eller så får du tenke litt mer på følelsene dine og hva som vil skje når han finner noen andre senere.

AnonymBruker
Skrevet

IKKE skriv dette: "Mente bare om du ville snakke, du må ikke" eller dette: "Greit, jeg MÅ ikke snakke med deg, tenkte bare det ville være hyggelig".

Dere er ikke kjærester. Han er på ferie og han har sagt han er opptatt frem til torsdag. Hvorfor skal du uansett snakke med han nå når dere kun er pulevenner?

Anonymous poster hash: 16074...0ed
  • Liker 1
Skrevet

Du har en elsker ...... Si meg VET du EGENTLIG hva en ELSKER er?

Han er på ferie, det inbefatter å være borte og være opptat av det han gjør på ferie.

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Ikke skriv noe mer. Vent til torsdag. Hvis han ikke tar kontakt da, så hadde jeg droppa hele fyren.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst la han være i fred. Han er på ferie. Han snakker med deg når han får tid.

Det verste gutter vet er mas. Hvis du fortsetter å mase, så gidder han sikkert ikke å kontakte deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det å snakke om? Du er pulevennen hans. Dere snakker når dere puler, ikke ellers.

Anonymous poster hash: 6a363...19c
  • Liker 1
Skrevet

Så hvis han hadde vært kjæresten min, så hadde det vært greit å mase?? Anonymous poster hash: f6f34...a9e

Nei, men man kunne ihvertfall forstått at du hadde reagert. Men han er ikke kjæresten din. Han er pulevennen din. Han vil ha sex, ikke samtaler

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...