Gå til innhold

Dama til Rooney svikter alt og alle!

Anbefalte innlegg

Gjest Idollet
Skrevet

Her på dagbladet kan vi lese at dama til Rooney heier på Liverpool! Hva er verden komt til når hun kan svike oss alle på den måten :( Snart kan vi vel lese at hun har skilt seg fra Rooney og blitt i lag med en eller annen tåpe fra Liverpool, uff. Hvem kan man stole på her i verden?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her på dagbladet kan vi lese at dama til Rooney heier på Liverpool! Hva er verden komt til når hun kan svike oss alle på den måten :( Snart kan vi vel lese at hun har skilt seg fra Rooney og blitt i lag med en eller annen tåpe fra Liverpool, uff. Hvem kan man stole på her i verden?

Heia dama til Rooney.

YNWA

Anonymous poster hash: 1961d...3c2

AnonymBruker
Skrevet

Du bør heller snu det på hodet. Hvordan kan dama til Rooney stole på han? Etter at han dro på horehus mens hun var gravid.

Anonymous poster hash: 207d0...3f1
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel fra Liverpool, så hva er problemet?

Anonymous poster hash: d6aa0...16d
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem faen bryr seg?

Anonymous poster hash: 4eb59...fdf
  • Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det at folk reagerer på dette viser jo bare hva slags idioter Manchester United supportere er.

Men hva annet kan man forevente dette er mennesker som har valgt og holde med Manchester United så de kan jo ikke være de skarpeste mennesker på denne planet.

Skrevet

Hallo, hun er jo fra Liverpool. Helt forståelig at hun heier litt på dem da, noe hun helt sikkert også gjorde før hun traff Rooney.

Voks opp da!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det at folk reagerer på dette viser jo bare hva slags idioter Manchester United supportere er.

Men hva annet kan man forevente dette er mennesker som har valgt og holde med Manchester United så de kan jo ikke være de skarpeste mennesker på denne planet.

Ja, du er nok veldig smart. 'Alle som holder med det laget er dumme, azzå.'

Argumentasjon på barnehagenivå, for de som er for små for femårsklubben.

• Liker 2
Skrevet

Wayne Rooney er selv fra Liverpool, de ble sammen før han slo gjennom. Forøvrig er favorittlaget til Rooney, Everton, som også er laget han slo gjennom på. Unitedfans blir dummere og dummere for hvert år.

AnonymBruker
Skrevet

Unitedfans blir dummere og dummere for hvert år.

De er vel like dumme eller smarte som supportere av andre lag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rooney hvem?

Anonymous poster hash: 5263b...d56
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rooney hvem?

Anonymous poster hash: 5263b...d56

Rektoren i Skulk Med Stil.

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Ja, du er nok veldig smart. 'Alle som holder med det laget er dumme, azzå.'

Argumentasjon på barnehagenivå, for de som er for små for femårsklubben.

Så søtt en Manchester United supporter som prøver seg på et søtt lite personangrep.

AnonymBruker
Skrevet

Så søtt en Manchester United supporter som prøver seg på et søtt lite personangrep.

Jeg driter i Manchester United. Hvorfor skulle jeg bry meg om et fotballag med tilhørighet i en by i England jeg aldri har vært i?

Dette 'deres supportere er dummere enn våre supportere'-tullet ditt er hakket under 'min pappa er sterkere enn din pappa'.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...