AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Var inne å snoka på face på en profil jeg ikke burde vært på. Klarte i vanvare å trykke på venneforespørsel Jeg blokket denne personen med en gang, kan hun alikevel se at jeg har vært der? Uff fortvila Anonymous poster hash: 844a6...364
Chloe- Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 På selve Facebook kan man ikke se noe som helst dersom en venneforespørsel blir trukket tilbake, hvis man ikke er online selv. Tror ikke så mange er online akkurat nå.. H*n kan ha fått en notification da, og om den forsvinner av seg selv kommer litt an på type mobil. Jeg hadde hvertfall ikke fått det med meg om det var meg den var sendt til. Det er så mye som "skjer" på Facebook, så jeg velger å bare motta notifications på bildetagginger og innboksmeldinger.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Noen får en mail når de får venneforespørsel. Men det er kun om man har innstillgene sånn. Men har et tips om man vil snoke litt: opprett en anonym profil med et tullenavn. Da slipper man å avsløre seg om man stalker Anonymous poster hash: 2c8e7...b34
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 På selve Facebook kan man ikke se noe som helst dersom en venneforespørsel blir trukket tilbake, hvis man ikke er online selv. Tror ikke så mange er online akkurat nå.. H*n kan ha fått en notification da, og om den forsvinner av seg selv kommer litt an på type mobil. Jeg hadde hvertfall ikke fått det med meg om det var meg den var sendt til. Det er så mye som "skjer" på Facebook, så jeg velger å bare motta notifications på bildetagginger og innboksmeldinger. Hvordan får man skrudd av de notificatoions på mobil? Må man inn på selve facebook?Anonymous poster hash: 2c8e7...b34
Chloe- Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Hvordan får man skrudd av de notificatoions på mobil? Må man inn på selve facebook?Anonymous poster hash: 2c8e7...b34 Ja. Instillinger på selve facebook, og ikke fra mobilappen. Tror kategorien het "Varslinger". Skulle gjerne veiledet deg bedre, men de endrer jo Facebookdesign oftere enn jeg bytter sokker, så jeg husker rett og slett ikke.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Haha, åh!! Er så redd for at det skal skje når jeg snoker på profiler. Anonymous poster hash: 3b66d...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Ja. Instillinger på selve facebook, og ikke fra mobilappen. Tror kategorien het "Varslinger". Skulle gjerne veiledet deg bedre, men de endrer jo Facebookdesign oftere enn jeg bytter sokker, så jeg husker rett og slett ikke. Takk for info De endrer raskt, ja.Anonymous poster hash: 2c8e7...b34
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Skaff deg en fake-profil du kan snoke rundt med du...eller snok fra en PC. På disse touch-dingsene kan en fort komme bortig ting. På data må du være utrolig uheldig og klønete for at noe slikt skal skje.Anonymous poster hash: c9939...b6d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Det var en som la meg til en gang, og slettet den med en gang. Det lå fortsatt notification på låst skjerm, så var ikke så vanskelig å se hvem som hadde snoket Jeg har iPhone Anonymous poster hash: 5c16d...199
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Jeg får advarsel både på data og mobil når folk legger meg til - forså å slette. Uansett om jeg har vært pålogget eller ikke Anonymous poster hash: 3a0e9...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå