AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 For 1,5 mnd siden ble jeg med en kollega hjem etter en teambuilding på jobb, og det endte opp med at vi hadde sex.. Før jeg går hjem sier han til meg at vi glemmer at dette har skjedd, første og siste gang det skjer.. Jeg liker han og ble egentlig litt lei meg da han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre.. siden teambuildingen har jeg vært i utlandet på jobbreise og derfor ikke sett han. For å gjøre situasjonen ennå verre, så hadde jeg ubeskyttet sex helgen før denne episoden. Jeg gikk for øyeblikket ikke på p-piller og måtte derfor ta en angrepille.. jeg og kollegaen brukte ikke kondom og jeg kunne ikke ta en ny angrepille siden det var så kort tid mellom de to episodene.. Mensen har ikke kommet ennå og det viser seg at jeg er gravid :-O Jeg har satt meg selv i denne situasjonen, det er jeg fullt klar over.. Men hva gjør jeg? Er helt fortvilet!Anonymous poster hash: 2d3ad...4b8
Gjest Tris Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Abort. Beklager, men har du virkelig et annet valg? 17
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 1. Ta abort. Ring legen raskt, jo tidligere jo mindre problemer. 2. Slutt å tull med manglende prevensjon. Anonymous poster hash: a3157...975 17
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Abort. Beklager, men har du virkelig et annet valg? Ja, det er jo egentlig det eneste alternativet... Men skal jeg si noe til kollegaen min? Anonymous poster hash: 2d3ad...4b8
Timza Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Ja, det er jo egentlig det eneste alternativet... Men skal jeg si noe til kollegaen min?Anonymous poster hash: 2d3ad...4b8 Si det. Så forstår han at han denne gangen har flaks om du velger abort og kanskje sørger for å bruke prevensjon neste gang. 10
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 1. Ta abort. Ring legen raskt, jo tidligere jo mindre problemer. 2. Slutt å tull med manglende prevensjon. Anonymous poster hash: a3157...975 Jeg har lært leksen min nå..! Aldri mer ubeskyttet sex med en fremmed.Anonymous poster hash: 2d3ad...4b8 1
Gjest Tris Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Ja, det er jo egentlig det eneste alternativet... Men skal jeg si noe til kollegaen min?Anonymous poster hash: 2d3ad...4b8 Nei. Han har jo vist med al tydelighet at han kun ville ha deg for et knull. Syns du han er verdt at du bruker mer av din tid på han? Jeg ville mye heller forsiktig antydet for andre at han ikke er verdt tiden deres. 3
Gjest Hyssingen Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ville ikke sagt det. Det var en engangsgreie, du dummet deg ut. Ingen grunn til at han skal føle seg dårlig p.ga det. 7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Nei. Han har jo vist med al tydelighet at han kun ville ha deg for et knull. Syns du han er verdt at du bruker mer av din tid på han? Jeg ville mye heller forsiktig antydet for andre at han ikke er verdt tiden deres. Nei, egentlig ikke.. Men jeg synes det er så dårlig at jeg må gå igjennom dette alene :-( Vi var jo tross alt to om det, men det er jo bare meg det går utover.. Anonymous poster hash: 2d3ad...4b8 8
Floskelfrosk Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Kort tidsrom mellom to så store feil. Abort ser ut som det mest opplagte svaret. 3
Chien Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Nei, egentlig ikke.. Men jeg synes det er så dårlig at jeg må gå igjennom dette alene :-( Vi var jo tross alt to om det, men det er jo bare meg det går utover..Anonymous poster hash: 2d3ad...4b8 Slik kan du virkelig ikke tenke. For det første; du kan umulig vite hvem av disse som er faren til denne ungen. Å ta en angrepille tar ikke bort faren for graviditet totalt. Å involvere en mann som tydelig har gitt uttrykk for at han ikke ønsker noe mer, når du ikke en gang vet helt sikkert at han er faren, er bare galt galt i mitt hode. 11
Gjest Tris Skrevet 11. mai 2014 #13 Skrevet 11. mai 2014 Nei, egentlig ikke.. Men jeg synes det er så dårlig at jeg må gå igjennom dette alene :-( Vi var jo tross alt to om det, men det er jo bare meg det går utover..Anonymous poster hash: 2d3ad...4b8 Ja, skjønner den. Men nå vet du jo ikke om det er han eller han andre som er far? Eller misforsto jeg? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #14 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ville ikke sagt det. Det var en engangsgreie, du dummet deg ut. Ingen grunn til at han skal føle seg dårlig p.ga det. "Du dummet deg ut" - de var jo to om det.. Og du mener hun ikke skal si det så han ikke skal føle seg dårlig?! Jeg synes du skal si det! Prevensjon er ikke bare ditt ansvar - det er like mye hans. Han vil nok be deg ta en abort, men jeg synes han burde vite det..Anonymous poster hash: bf169...4d3 13
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #15 Skrevet 11. mai 2014 Ja, skjønner den. Men nå vet du jo ikke om det er han eller han andre som er far? Eller misforsto jeg? Jeg tror hun mener at kollegaen er faren... Siden hun tok angrepille den første gangen..Anonymous poster hash: bf169...4d3
Gjest Tris Skrevet 11. mai 2014 #16 Skrevet 11. mai 2014 Jeg forandret litt mening her. Om du vil at han du jobber med skal svette litt, som en liten hevn pga oppførselen hans, så kan du fortelle det til han. Men hva hvis han reagerer med å oppføre seg som en komplett idiot?? Du kjenner jo han, så du vet vel det best selv. 1
Gjest Tris Skrevet 11. mai 2014 #17 Skrevet 11. mai 2014 Jeg tror hun mener at kollegaen er faren... Siden hun tok angrepille den første gangen..Anonymous poster hash: bf169...4d3 Ok, men det er mulig at han nummer en kan være faren også. til tross for angrepille? 2
79kreps Skrevet 11. mai 2014 #18 Skrevet 11. mai 2014 Hvorfor skal du si noe til ham i det hele tatt? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #19 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ville uten tvil tatt abort. Deretter ville jeg ha fortalt det til kollegaen, slik at også han fikk muligheten til samme lærepenge, en liten støkk over hvor lite som skal til. Det kan forhindre at han driter seg ut igjen (som dere begge gjorde) med en annen. Jeg ville nok også ha luftet muligheten for at han hjalp til med å dele evt utgifter med meg. Det er jo staten som tar regningen, men evt egenandeler, apotekkostnad på resepter/smertestillende, parkeringsavgift utenfor sykehuset.. Det er bare fair at han er med på å sponse dette (halvparten) når du er den som må ta det fysiske ubehaget alene. Og det utgjør ikke mye, men trolig et par hundrelapper. Nok til at det ikke er helt konsekvensfritt for ham. Anonymous poster hash: a3157...975 1
Gjest Tris Skrevet 11. mai 2014 #20 Skrevet 11. mai 2014 Du bør også få tatt noen kjønnsykdomstester. Du vet aldri. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå