Gå til innhold

Bar overkropp på Tinderprofil.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere forklare meg hvorfor jeg får mye flere matcher på Tinder etter at jeg byttet profilbilde til et av meg i bar overkropp. Fra alle hold får jeg jo høre at dette ville virke frastøtende på jenter.

Anonymous poster hash: 7f893...26f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs.. Er det et selfie i speilet i bar overkropp eller et helt casual sommerbilde? Hvis det var det første ville jeg trykket x på 9/10 tilfeller, hvis det var det andre og du virker som en kjekk kar på de andre bildene og har en bra kropp i tillegg, ville jeg absolutt trykket hjerte :)

Anonymous poster hash: 6b2ce...f23

Gjest multibox
Skrevet

fordi tinder er 99% overfladisk.

Men aller mest fordi jenter ikke vet hva de vil ha før de ser det, og når de finner ut at det de vil ha er noe som andre jenter mener de ikke vil ha, nekter de å innrømme det. Dermed blir det en ond sirkel :)

• Liker 4
Gjest Minpin
Skrevet

Det er sikkert de kvinnene som kun er ute etter et ligg du matcher med nå.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg liker bilder for å styrke egoet mitt :fnise: Jeg er ikke nødvendigvis interessert i å ha kontakt med de jeg liker, men bare liker deres bilde fordi jeg syntes de er attraktive (men antageligvis ikke min type), og for å se om jeg får samme respons fra dem.

Hvis det er et selfie, så ville jeg trykket på X med en gang, men om det er en casual bilde - LIKE

Kvinne ,22

Anonymous poster hash: 99f36...342
Skrevet

Det er sikkert de kvinnene som kun er ute etter et ligg du matcher med nå.

Det er litt vågalt å påstå det. Kan man ikke ønske å bli kjent med en kar som har en bra kropp? Betyr ikke nødvendigvis at man bare vil få et ligg.

Gjest Sabrina
Skrevet

Jeg hadde hoppet over de standard bildene av menn poserende foran et skittent speil på badet. Hvis det var snakk en i bar overkropp i en mer naturlig setting, så hadde jeg nok stoppet opp og stoppet innom.

Gjest Minpin
Skrevet

Det er litt vågalt å påstå det. Kan man ikke ønske å bli kjent med en kar som har en bra kropp? Betyr ikke nødvendigvis at man bare vil få et ligg.

Neida, men det kan være et alternativ. Hvis de kun er ute etter et ligg spiller det liksom ikke så stor rolle om han fremstår som en selvdigger. Det viktige er at han ser bra ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med Minpin her. Jeg trykker alltid X på de i bar overkropp. Hadde jeg kun vært ute etter et ligg kunne jeg trykket <3.

Anonymous poster hash: 3f7f4...bfd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har X-et ut alle de som viser bar overkropp osv på tinder. Men nå er jeg ikke ute etter bare et knull med en overfladisk fyr heller da, som en del jenter som er på tinder er der for.

Anonymous poster hash: 11cb2...ebe
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...