Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd her inne, lurer jeg på hva som plutselig får deg interessert i en som du overhodet ikke har vært interessert i tidligere? Er det noe spesielt denne personen gjør eller sier?

Anonymous poster hash: 31e9e...92f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det viser seg at man har god kjemi - uten at man var klar over dette før. Kanskje en man ikke har hatt så mye "alenetid" sammen med før (eller tid generelt), eller ikke har sett den andre i en bestemt setting før (for eksempel sammen med gode/felles venner, på tur, på ski, på jobb eller whatever). Hvis jeg plutselig ser at den andre er skikkelig bra person, og vi har riktig kjemi, så kan jeg falle dersom timingen er riktig (ingen ekser eller andre ting på gang i hodet som kan ødelegge).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd egentlig...

Kun å bli fysisk tiltrukket av jentevenner, men det blir jo ikke helt det samme. Det skjer på/av med så godt som alle av de så...:P

Mann

Anonymous poster hash: 1dae2...a17

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mennesker som viser utpregede empatiske tendenser. Mennesker som viser intellekt. Mennesker som viser oppriktig omsorg for den andre. Mennesker som står stødig i en krise som rammer den ene eller begge. Der en opplever plutselig å bli akseptert for alle sine gode og negative sider. Der en kan være svak og sårbar og fremdeles blit møtt med respekt og foratåelse. I bunn og grunn mennesker som viser seg som solide og omtenksomme mennesker kan fort vekke til live kjærlighet fra den andre. I slike tilfeller vil begjær være noe som utvikles i etterkant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Kom gjerne med flere tanker/historier :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble interessert i en fyr når han var der for meg når jeg var nede.

Anonymous poster hash: 6e4d9...d3a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på 2 dater med en fyr for over 2 år siden, vet egentlig ikke hvorfor det ikke ble noe mer. Jeg var vel usikker, trengte tid til andre ting (var mye syk på denne tiden og konflikter i familien som tok energi ut av meg), dårlige unnskyldninger egentlig. Vi møttes igjen for noen måneder siden og har tilbragt nesten hver dag sammen etter det!

Anonymous poster hash: 296f8...568
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det i virkeligheten, men sånn rent overfladisk får jeg automatisk mer sansen for penge skuespiller damer, som viser fornuft(ikke religiøse osv)

Og omvendt, er de gale(vaksine nektere, scientologer osv) blir det automatisk mindre attraktive,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...