Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

det er en måned siden hun gjorde det slutt med meg nå. jeg pratet med en veninne av henne, som jeg alltid har kunnet prate med g vite at det bare var vi to som viste hva vi pratet om..

slik jeg forsto det på henne, så følte dama/x'en at hun ville ha fridtid.trenge å vite at hun ikke hadde noen som pustet henne i nakken unasett hva hun gjorde, noe jeg gjorde ubevist med henne endel ganger.. jeg vet at hun har festet og styret hver helg siden det ble slutt, og nå i helgen pratet jeg med en venn av meg som hadde truffet henne på fest, og han hadde sagt til henne at det var kjipt at det var blitt slutt.. da ble hun vist stille virket kanskje litt lei seg.. så pratet han ikke mere med henne.. jeg vil si jeg har gitt opp håpet om at hun kommer tilbake, men jeg vet med meg selv at jeg ike har det, for jeg elsker henne fortsatt like mye.

er det vits å håpe på at det blir noe senere, eller skal jeg bare gi opp. de gangene jeg har truffet henne etter det ble slutt har hun virket lei seg når hun har fått øye på meg.vil ikke ha noe falske forhåpninger, men jeg savner henne så utrolig masse, og det jeg har gjort galt og den frihetetn hun ikke hadde fått nok av før kommer jeg til å gi henne hvis hun gir oss en sjangse til.

tror dere det er håp igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille_my ikke pålogget
Skrevet

Ikke lett å si du... Krysser fingre og tær for at det går den rette veien med deg :-)

Lykke til :kose:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det beste trikset for å finne det ut er å flørte med noen andre jenter. Helst rote litt rundt. Så får du noen kamerater til å spre det slik at hun hører om det. Hvis hun liker deg fremdeles så hører du fra henne garantert.

Særlig hvis grunnen for at hun har gjort det slutt er at hun synes du er for innpåsliten/for lite vanskelig å få. De fleste vil ha det som de må jobbe litt for. Det gjelder jenter også.

Vis henne at du ikke sitter å sturer over henne men dra ut å ha det gøy! Og kommer hun til deg så ta godt i mot henne :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

får prøve det!skal ut de to neste helgene, det er planlagt allerede, for da har jeg ikke jobbhelg!om jeg roter med noen så okei, tror hun får vite det uansett for byen er ikke så forferdelig stor..men hun skal få vite at jeg har det helt fint uten henne, selv om at jeg savner henne og ville hatt det mye bedre sammen med henne..

takk!

Gjest overgitt
Skrevet

for det var modne råd...

på den annen side var det vel nesten sånn jeg ble sammen med kjæresten min. barnslig, men sant. men det hadde ikke fortsatt å funke om vi faktisk ikke passet sammen, så om du bare "skal ha henne tilbake" uten å tenke over hvordan du kan beholde henne og være verdt å være sammen med, så glem det.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg sier ikke at jeg kommer til å dra ut på byen å rote med det første kvinnfålket jeg finner for å gjøre henne sjalu. jeg er slik av person at det klarer jeg ikke.

ettersom vi har hatt to flotte å r sammen og det plutselig ble slutt, regner jeg med at det er noe som gjør at vi passer gotd sammen.. liker å gjøre de samme tingene, samme interresser, like lat=) osv..

jeg "skal ikke bare" ha henne tilbake for å ha henne tilbake. jeg vil ha henne tilbake fordi jeg elsker henne av hele mitt hjerte og jeg føler at det er rett og at vi har en lang framtid sammen hvis vi gir det en sjangse til og jobber litt.. mente ikke å si her at jeg skal dra ut å rote med noen for å få henne tilbake, men jeg vil at hun skal se at jeg har det bra og er sammen med venner og har det skøy, og ikke har det helt jævlig slik jeg faktisk har det.. så kanskje hun finner ut at det var domt det som skjedde..jeg bare savner og elsker henne, og kan gjøre alt for at hun skal gi oss en sjangse til..

Gjest Anonymous
Skrevet

Du vet at etter 1-2 til år så har den nyforelskede følelsen forsvunnet. Enten så går forelskelsen over og det blir slutt eller så utvikler den seg til noe mer, kjærlighet. Kanskje hun savner litt den følelsen som forholdet gav henne i begynnelsen og at det forvirrer henne litt. Hun lurer på om at hun ikke føler det samme for deg lengre.

Mulig hun bare trenger å ordne litt opp i følelsene og tankene sine og at hun lettere finner ut hva hun vil nå som det er slutt. Uansett så er det lurt av deg å dra ut å ha det gøy. Og litt sjalusi kan være utrolig virkningsfullt. :wink:

Bra at du vet at ikke alt blir bra om hun kommer tilbake men at dere må finne ut hvorfor det ble slutt og gjøre noe med det. Men først må du jo som sagt få henne interessert i å forsøke en gang til. Og det kan jo du kanskje klare å skape hos henne i helgene fremover ved å vise henne at du er en morsom gutt som vet å ha det morsomt.

Skrevet

flørte med andre for å få igjen xn synes jeg blir ltt patetisk.stakkars de jentene som vil tro du er interessert da.

Gjest Vilde23
Skrevet

Så du bruker aldri å flørte når du er ute selv om du ikke er så veldig interessert i å ha dem som kjæreste Betty Boo?

Det er da helt vanlig at folk flørter og roter litt om de er så veldig interessert i noe mer eller ikke.

Skrevet

flørte går jo ann men synes det er feil hvis man bare gjør det bare for å plage en annen.

sier ikke at jeg aldri har gjort det selv,men synes ikke det er å anbefale til en som har kjærlighetssorg.

Gjest Anonymous
Skrevet

savner henne. klarer ikke å dra ut med mål å rote med noen andre. hun er den eneste jeg vil ha, og jeg er ikke en person som klarer å bare styre med en jente bare for å gjøre det.. jeg savner henne, og det er så trist å se henne og vite at hun ikke elsker meg lengre.

alle sier jeg må se hva tiden bringer.. jeg vil ha henne tilbake, fordi jeg elsker henne, men vil ikke sitte og vente helt til hun kanskje angrer..

hun fester og har det moro, det gjør forsåvidt jeg også, men jeg tenker hele tiden på henne, og hva jeg har lyst til å si til henne, selv om at jeg ikke gjør det.

traff henne ute i helgen, gikk bort å strøk henne på kinnet, så gikk jeg. det var litt godt..vet ikke hvorfor, men det bare var det.

skulle ønske hun viste hvor mye hjertet mitt brenner for henne. at hun kunne se inni meg hvor vondt jeg har det. at hun bare kunne ha det ont i et lite øyeblikk slik jeg har det hvert sekund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...