AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har prøvd men det smaker sperm og jeg brekker meg. Men er det nødvendig med protein-shake når jeg trener mye styrke? Har prøvd men jeg brekker meg bare. Liker ikke/tåler ikke melk heller, det er det verste som fins. Anonymous poster hash: 06f98...f50
Gjest Kim Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Jeg lager mine med vann, rister godt og setter den i kjøleskapet til den er iskald og så tar å styrter shaken, da rekker jeg nesten ikke å smake noe...
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Hvorfor skal du drikke proteinshake? Det er bare tapere som gjør det. Anonymous poster hash: ec738...323 4
Gjest Evans Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Holder meg for nesa Drukket det en gang, og det ble med den ene gangen. Tar heller proteinpulver yoghurt ol.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Hvorfor skal du drikke proteinshake? Det er bare tapere som gjør det.Anonymous poster hash: ec738...323 Nei, dersom vinner sånne kroppsbyggingkonkurranser og sånn drikker masse proteinshakes.Anonymous poster hash: 792cc...628
Winterfresh Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Jeg pleide å lage meg proteinkakao-slush. Blandet proteinpulver med litt kakao, vann og isbiter. Tok det i blenderen. Smaker mye bedre enn ren proteinshake.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Har du prøvd mer enn én type? De kan smake helt vidt forskjellig, selv om begge skal ha sjokoladesmak for eksempel. Anonymous poster hash: f2047...bb8
Silfen Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Går an å kjøpe protifar og blande inn i supper eller andre varme drikker. Da smaker den ingenting.
Inwe Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Prøvd bcaa istedet? Der er det mange gode smaker Når det kommer til proteinshakes er det bare å prøve seg frem. Og du blir vant til smaken etterhvert.
Wiggins Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har prøvd men det smaker sperm og jeg brekker meg. Men er det nødvendig med protein-shake når jeg trener mye styrke? Har prøvd men jeg brekker meg bare. Liker ikke/tåler ikke melk heller, det er det verste som fins. Anonymous poster hash: 06f98...f50 Har du smakt mye sperm? Det fins proteinpulver i utallige varianter med forskjellige smaker. Prøv et annet merke med en annen smak. Om det er nødvendig er en annen sak. Hvis du trener styrke på høyt nivå med mål om å bli ganske stor og sterk og kanskje delta i konkurranser har det absolutt noe for seg. Hvis du bare trener styrke for å generelt holde kroppen i form holder det å spise vanlig mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå