Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2004 #1 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvor gammel kan ett marsvin bli? Og hva er normalt? Kan marsvin dø av å bli skremt?? Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juni 2004 #2 Del Skrevet 14. juni 2004 Et marsvin kan bli ganske gamalt, eg hadde eit som vart nesten ti år. Sidan dei er ganske små, kan dei kanskje blir skremt til døde. Det veit eg ikkje... Du kan jo spørje her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunette Skrevet 14. juni 2004 #3 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei ! Marsvinet kan bli mellom 6 - 10 år. Min døde allerede da hun var 4 år,det var på grunn av sykdom. Jeg har ingen tro på at det kan bli skremt til døde men jeg ville aldri har prøvd det for å finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2004 #4 Del Skrevet 15. juni 2004 Grunnen til at jeg spør er at marsvinet til lillesøsteren min døde i helgen, og det var bare 2 år gammelt. Mamma og vesla fant det dødt,..og eneste grunnen de kom frem til var at katten måtte ha skremt det... (Nei, marsvinet og katten brukte ikke å være i samme rom, men det har hendt at katten har sneket seg ned i kjelleren..) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #5 Del Skrevet 16. juni 2004 Det kan jo ha vært sykt og da. Vi hadde et marsvin som pluselig døde når vi hadde hatt det 1 mnd. Hun var i fin form da jeg dro på jobb om morgenen, men da jeg kom hjem 8 timer senere var hun død. Vi fikk høre på dyrebutikken at marsvinene kan skjule sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. juni 2004 #6 Del Skrevet 18. juni 2004 ja hvis marsvin er syke så later de som ikke noe.. for de kan bli utstøtt av "flokken" dersom de viser svakehetstegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå