Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en godt voksen dame som har fått meg en alle tiders kjæreste. Vi har vært sammen i underkant av 2 år og kjenner hverandre ganske godt nå. Vi bor ikke sammen men treffes så ofte vi kan. Vi har begge barn og har hatt våre utfordringer og litt startproblemer som sikkert de aller fleste samtidig som jeg føler at dette er den store kjærligheten.

Jeg er nok ikke verdens enkleste men føler jeg har god selvinnsikt .

Nå har kjæresten blitt besatt av motorsykler. Han har tatt denne teorisaken og drømmer og tenker på sykler hele tida. Snakker bare om det og googler dette på nett og snakker med andre som bare også er opptatt av sykler.

Jeg tror jeg går gal. Jeg orker ikke dette.

Han har fokuset helt på dette, og jeg føler meg tilsidesatt og lite "viktig"

Jeg er nada interessert i sykler. Og deler overhodet ikke denne entusiasmen eller interessen.

Jeg kan gå så langt som at jeg tenker jeg ikke orker mer, men det er jo helt sjukt egentlig. Det er jo ikke noe galt med fyren i utgangspunktet.

Hva er galt med meg? Hva i all verden skal jeg egentlig gjøre med disse følelsene?

Jeg blir så kjip og lite hyggelig mot han og ganske spydig innimellom. Jeg vil ikke være sånn men greier ikke hjelpe det.

Jeg ser helst at mc tilværelsen blir avsluttet så fort som mulig.

Noen råd eller tips til meg og/eller situasjonen

Anonymous poster hash: a76cd...b68

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Tror kanskje du burde gi beskjed til han at han heller burde fokusere litt mer på deg, og sette syklene litt til side. Fortell ham hva du føler :)

Edit: Jeg sier ikke at han skal slutte med denne interessen, men han kan gi deg litt mer oppmerksomhet slik at syklene ikke ¨overgår¨ deg.

Endret av Lady.In.Heels

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...