AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Del Skrevet 11. mai 2014 Teltferie med stort hustelt er tingen. Tidligere har vi brukt luftmadrasser. Men har vært noe plaget med at det har gått hull på dem. Pluss at de er noe kalde å ligge på på seinsommeren. Vurderer å kjøpe feltsenger. Hvordan er disse å ligge på? Hva ville du gått for?Anonymous poster hash: b4cff...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gustav Skrevet 12. mai 2014 #2 Del Skrevet 12. mai 2014 Hei! Kan ikke hjelpe deg med erfaringer på feltseng, men AeroBed som vi bruker, har vært av veldig god kvalitet. Har nok brukt opp et par men da snakker vi om over 15-20 år og de er med oss både som gjestesenger og på tur. Kjøpes på nett. Deilig med elektrisk pumpe klar på under 1 min, og sovekomfort nesten som i senga hjemme Ved telting her i norden utover sesong ville jeg brukt et sånt tynt isolerende 'skum'underlag under, da har du både comfort og varme. God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 12. mai 2014 #3 Del Skrevet 12. mai 2014 Eneste erfaring jeg har med feltseng er at det knirker helt forferdelig. Jeg kan selvfølgelig ha vært uheldig. Luftmadrasser varer mye lengre hvis du rydder godt der de skal være, slik at det ikke er noe stein eller kvist som stikker opp. Det er også lurt å ha en presenning eller en tykk plastduk av den typen som er laget for å være teltbunn madrassen. Hvis du har et tjukt ullteppe på luftmadrassen og et laken oppå det igjen blir det varmere og mer behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå