AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Hei. Jeg gjorde det slutt med min eks for 3 år siden, og hører enda fra bekjente at han ikke er over meg og enda ulykkelig. Vi var sammen i 6 år. Er det andre som har opplevd dette? Jeg synes det er tungt å tenke på at han enda er lei seg og ikke har kommet videre, for det har jo jeg Klart jeg tenker på han inni mellom og vil nok alltid være glad i han, men.. skulle selvsagt ønsket han hadde funnet en ny flott dame som tar vare på han. Anonymous poster hash: 83be3...b07 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Jeg kan relatere meg til det. Ble dumpet av mitt livs kjærlighet i fjor og jeg kommer til å ha kjærlighetssorg i 9 år til. Minst. Kommer aldri over det. Tanken på å være med andre menn gjør meg kvalm, ingen kan sammenlignes med exen. Anonymous poster hash: 8118c...c97
Shira Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Jeg kan relatere meg til det. Ble dumpet av mitt livs kjærlighet i fjor og jeg kommer til å ha kjærlighetssorg i 9 år til. Minst. Kommer aldri over det. Tanken på å være med andre menn gjør meg kvalm, ingen kan sammenlignes med exen. Anonymous poster hash: 8118c...c97 Akkurat det du tenker til du faktisk finner den rette. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Jeg kan relatere meg til det. Ble dumpet av mitt livs kjærlighet i fjor og jeg kommer til å ha kjærlighetssorg i 9 år til. Minst. Kommer aldri over det. Tanken på å være med andre menn gjør meg kvalm, ingen kan sammenlignes med exen. Anonymous poster hash: 8118c...c97 Off.. :/ Det hjalp ikke akkurat å høre. Hvorfor gjorde han det slutt? ts Anonymous poster hash: 83be3...b07
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har samme problem, og det er 5 år siden jeg gjorde det slutt. Skulle også ønske han bare kunne bli lykkelig med en annen.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Det ble slutt for 2 år siden og jeg elsker ham ennå. Sukk jeg skulle ønske jeg hadde en av knapp på akkurat de følelsene. Han fant seg en ny 6-7 måneder etterpå og er fremdeles lykkelig med henne. Ønsker ham alt godt, og vet at vi ikke var ment to be. Men jeg elsker ham ennå Anonymous poster hash: 2dc56...a22
Gjest alegria Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Ja, men jeg driter i det fordi han var verdens største douche.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Off.. :/ Det hjalp ikke akkurat å høre. Hvorfor gjorde han det slutt? ts Anonymous poster hash: 83be3...b07 Han var utro og ble sammen med en annen. Så egentlig burde jeg drite i han, men det er ikke så lett å skru av disse følelsene Anonymous poster hash: 8118c...c97
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Exen til min samboer er tydeligvis ikke kommet videre. De var sammen tre år, hadde avstandsforhold. Jeg møtte mannen min veldig kort tid etter det ble slutt mellom dem, men vi har latt henne tro det tok 6-7 mnd før han fant seg ei ny, mitt forslag, ønsket ikke å såre henne mer enn nødvendig. Men jeg skulle nå allikevel ønske at hun kom seg videre, er litt kjedelig når hun sender meldinger til samboeren min fremdeles, om hver minste ting, to år senere. Jeg vet jo hun ikke betyr noe for ham lengre, han kunne jo fått henne tilbake på dagen om han ønsket det, men det kan ikke være godt for henne å holde på sånn...Anonymous poster hash: f37c1...a49
Story Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Jeg hadde samme problem. Han tok kontakt selv 3 år etter jeg gjorde det slutt. Han hadde tilogmed ny kjæreste i et halvt år mens han samtidig sendte meg meldinger hvor han fortalte at jeg var den eneste han ville ha.. det ble så ille at jeg fersket han i å kjøre rundt på boligfeltet der jeg bodde, og en gang stod han faktisk på verandaen min og gråt midt på natten fordi han savnet meg sånn.. Nå, etter 4 år har han funnet ei jente og det virker som de har det bra sammen. Han har sluttet å kontakte meg, så det lover jo godt Edit: Skriveleif Endret 11. mai 2014 av Story
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Jeg gjorde det slutt med han for snart fire år siden. Han har tydeligvis ikke kommet over dette og prøver å ta kontakt med meg. Jeg lever nå lykkelig sammen med min nye kjæreste og vi blir snart samboere og venter barn. Eksen min var en manipulerende voldsdust, så han kan bare ha det så godt. Han har laget minst tre forskjellige brukere på facebook, siden jeg kun blokker han. Men nå tok jeg siste steget og endret navnet mitt også der. Nok er nok! Anonymous poster hash: bb349...05e
koskenkorva Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Det beste du kan gjøre er å la h*n være. For guds skyld, ikke ta kontakt med vedkommende! Dette kan gi håp for personen om at du kanskje ombestemmer deg. Såklart er brudd etter et langvarig forhold helt forferdelig, men dette tar tid. Så det beste du kan gjøre er å holde deg unna, og tenke over grunnen til at du gjorde det slutt og at det var det beste for begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå