Gå til innhold

kjærester i 2 år. langtistane forhold, og han snakker så lite med meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hvert i et 2 års forhold med en herlig person og vi har det kjempe gøy og fint sammen når vi først er med hverandre, som dessverre blir det bare i helgene p.g.a at jeg studerer 4 timer unna der han jobber og bor.

På starten i forholdet snakket vi sammen hele tiden og hadde lange samtaler. Men etter som tiden har gått, har han begynt å snakke så lite med meg. Han er alt for opptatt med å spille, mens jeg sitter å kjeder meg på en trist hybel

Hvordan har andre det i langdistanse forhold? Synes dere det er rart at vi nesten ikke prater sammen på facebook etc? Føler det alltid er jeg som må starte en samtale. Og hvis jeg en dag venter på at han skal si noe først. Skjer det ikke før på kvelden -.-

Anonymous poster hash: febbd...009

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også i langdistanseforhold. Vært i to år, med en fra et annet land. For meg ville det vært helt merkelig å ikke snakke sammen en hel dag. Vi bruker whatsapp gjebbom hele dagen og ringer på viber når vi vil (kan være mange ganger) og så møtes vi hver eneste kveld på skype. Vi kan bare møtes hver tredje måned; så er veldig vanskelig. Dette er viktig for oss begge for å føle at vi er i et forhold. Det er helt individuelt for alle langdistanseforhold.

Ikke vær bekymret, men si i fra om følelsene dine. Han skjønner nok at du trenger mer oppmerksomhet for å føle at dere er et par. Hvordan er han når dere er sammen i helgene? Spiller han eller gir han deg all oppmerksomhet? Det er helt normalt å snakke mindre sammen etter så lang tid, og man ikke er i nyforelskelsefasen. Kanskje dere kan ha en kveld i uken hvor dere er bare sammen på Skype og gjør ting sammen, som å spise, se film eller bare snakke? Ikke gjør deg altfor avhengig av han, og gå ut med venninner eller ha alenetid med spa eller jenteserier for å få tiden til å gå. Hver helg er ikke ille det da ;-) lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Har hvert i et 2 års forhold med en herlig person og vi har det kjempe gøy og fint sammen når vi først er med hverandre, som dessverre blir det bare i helgene p.g.a at jeg studerer 4 timer unna der han jobber og bor.

På starten i forholdet snakket vi sammen hele tiden og hadde lange samtaler. Men etter som tiden har gått, har han begynt å snakke så lite med meg. Han er alt for opptatt med å spille, mens jeg sitter å kjeder meg på en trist hybel

Hvordan har andre det i langdistanse forhold? Synes dere det er rart at vi nesten ikke prater sammen på facebook etc? Føler det alltid er jeg som må starte en samtale. Og hvis jeg en dag venter på at han skal si noe først. Skjer det ikke før på kvelden -.-Anonymous poster hash: febbd...009

Hva jobber han med da?

Anonymous poster hash: 9dd84...9a1

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakket som regel 1-2 ganger på tlf, i helgene flere ganger, da ikke jobb og skole kræsjet.

På facebook snakket vi svært sjeldent.

Anonymous poster hash: 2fd02...74e
AnonymBruker
Skrevet

Snakker med kjæresten hver dag. Vi tekster/snapper på dagen og prater i tlf på kvelden :) hadde ikke holdt ut ikke å snakke med han hver dag!

Anonymous poster hash: 830d0...089
Skrevet

Snakker med kjæresten hver dag. Vi tekster/snapper på dagen og prater i tlf på kvelden :) hadde ikke holdt ut ikke å snakke med han hver dag!

Anonymous poster hash: 830d0...089

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...