AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ønsker gjerne å finne ut hvilken kroppsfasong jeg har, slik at jeg kan finne klær som passer til min kropp. Dessverre synes jeg det er vanskelig å finne ut hvilken kroppsfasong jeg har. Det finnes så mange forskjellige.. Kanskje det bare er meg som synes det er vanskelig.. Vet dere deres kroppsfasong, hvordan klarte du å finne ut av den? Noen tips? Anonymous poster hash: c167d...420
LSI Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Jeg klarer det så lenge vi holder oss til timeglass, pære, eple og vase-fasong. Men når man begynner med alle disse bjelle, murstein, cello, vinglass etc. faller jeg helt av lasset:p Tror jeg er en plass mellom timeglass og pære. Brede hofter, nette pupper og smalt liv.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Har du sett på de fire standard kroppsformene? Altså; eplefasong, pærefasong, banan/spikern(litt usikker på navnet) og timeglassfasong. De fleste vil passe inn blant disse men du kan også være en blanding eller se litt annerledes ut enn standarden. Jeg passer f.eks beskrivelsen til timeglass men siden hoftene mine er litt høyere satt på kroppen er jeg ikke standard timeglass. Se på kroppen din og legg merke til hvor du legger på deg først/samler fettet. Legger du f.eks fettet på midja og brystene/overkroppen mens beina og armene er slanke er du mest sannsynlig elpe.Anonymous poster hash: 8aa0b...43a
Kira-delta Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Det er mange kalkulatorer der ute, som denne http://stylingup.com/body-type/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå