Gå til innhold

Liker en på jobben! Hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg så smått har begynt å bli interessert i en på jobben!

Vi har god kjemi, tuller med hverandre, lik humor og noen like interesser. Vi kommer rett og slett veldig bra overens!

Noen ganger så synes jeg at han er på "nippet" til å være litt flørtete, men siden jeg har begynt å bli interessert, så kan det jo godt hende at det kun er noe jeg vil oppfatte det som.

Hvordan skal jeg gå frem for å finne ut om han synes det samme? Synes det er litt vanskelig siden vi jobber sammen, og jeg ikke vil ødelegge jobbforholdet dersom det ikke skulle gå min vei og vi ikke er ute etter det samme.

Anonymous poster hash: c52c0...caf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær leken. Et tips kan være å sende han en lappe med en eller annen intern joke dere skjønner. Ellers kan du sette noe hjerte på den, så lenge du ikke blir for serriøs i starten så går det nok greit. Mange menn trenger en slags konfirmasjon på at jenta er interessert, og det å gjøre det jeg nevnte overnfor bør være mer enn nok.

Anonymous poster hash: 3bc9c...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Altså vil ikke anbefale å date/flørte med noen du jobber med. Det blir fort pinlig om han ikke viser interesse. Skjedde med meg. MEN hvis du absolutt må så vil jeg egentlig bare ta det med ro. La ting utvikle seg helt naturlig og ikke flørt så mye at det står i veien for at dere skal utføre arbeidsoppgavene dine.

En bra test er å helt uformelt si at du skal på date en kveld for å se hvordan han reagerer. Hvis han liker deg, vil du trolig kunne se at han blir litt småsjalu. :) Funket for meg ihvertfall...

Anonymous poster hash: efcce...746
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt forsiktig kroppskontakt vil vel får han til å forstå at du kanskje vil noe mer.

Selv så styrer jeg unna å innledet et forhold med noen jeg jobber med. Av åpenbare grunner.

Anonymous poster hash: 84cb4...0f2
  • Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg ville heller aldri involvert meg med en kollega.

Om han ikke føler det samme, eller at en innleder et forhold og det går rett vest kunne det blitt ganske så pinlig stemning på jobb... :rodme:

AnonymBruker
Skrevet

Altså vil ikke anbefale å date/flørte med noen du jobber med. Det blir fort pinlig om han ikke viser interesse. Skjedde med meg. MEN hvis du absolutt må så vil jeg egentlig bare ta det med ro. La ting utvikle seg helt naturlig og ikke flørt så mye at det står i veien for at dere skal utføre arbeidsoppgavene dine.

En bra test er å helt uformelt si at du skal på date en kveld for å se hvordan han reagerer. Hvis han liker deg, vil du trolig kunne se at han blir litt småsjalu. :) Funket for meg ihvertfall...

Vi jobber deltid begge to, og jobber ikke så ofte sammen. Det har vel kanskje noe å si. Er enig i at det hadde blitt vanskelig dersom vi jobbet ofte sammen.

Takker for tips! :)

Anonymous poster hash: c52c0...caf

Skrevet

den er faktisk genial.

En kollega av meg jeg likte skulle på date, og jeg kunne ikke skjule at jeg var sjalu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...