lilletuss87 Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Det er fortsatt ned i bare par grader på natta, men du kan plante også evt legge noe over om natta Da går det fint å plante nå
PecanPie Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har satt ut planter på balkongen nå, og har i utgangspunktet ikke planer om å ta de inn. Unntaket er kanskje natt til torsdag denne uken, da er det meldt 3 grader på natten der jeg bor i Oslo. Her er en tabell som viser når man kan forvente at frostnettene er over: http://www.yr.no/nyheter/1.11695412
skrue Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Skaff deg en fiberduk og legg over om det virker skummelt. Kan redde endel ting. Å så frø når går nok greit da de vokser tregere om det skulle blitt kaldt en periode. Litt mer spennende å så ferdige sommerplanter. Jeg har f.eks sådd sukkererter på friland og de begynner å spire nå, men skal så i flere omganger så om denne runden går fløyten så er ikke det noen krise. Bor litt i høyden i Oslo. H3+ 1
Ciara Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2014 Da venter jeg en liten stund til. Er så utålmodig! Takk for svar, folkens!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Plantedugnad i borettslaget i dag. Oslo.Anonymous poster hash: ed88d...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå