Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe tess?

Anonymous poster hash: 624fe...0c4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kjøttmarked om det er din greie.

Anonymous poster hash: 97375...f24
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes Møteplassen er bra, har møtt mange hyggelige der. 129kr/mnd er dessuten ganske billig i forhold til andre datingsider.

AnonymBruker
Skrevet

Møteplassen er tragisk..... Finnes så å si ingen attraktive menn der over 170 .

Du får Ca 100 meldinger i det du registrerer deg. Så man skjønner at de er desperate, når du får så mange meldinger før du har rukket å se på en eneste profil !!

Og utvalget er veldig mye dårligere enn på eks. Sukker.

Anonymous poster hash: b7faf...cec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er like mange desperate der som alle andre plasser på nett og litt opp til oss hva vi får ut av stedet. Det er mange hyggelige folk der også. Anonymous poster hash: 4c7fd...b83

• Liker 1
Skrevet

Det er like mange desperate der som alle andre plasser på nett og litt opp til oss hva vi får ut av stedet. Det er mange hyggelige folk der også.

Anonymous poster hash: 4c7fd...b83

Enig. Dessuten har mange av de desperate profiler både på Møteplassen, Sukker og Match, så de dukker ofte opp uansett hvilken side du velger.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde mange menn og kvinner laget profil på flere nettsider for å øke sjansene på å treffe noen...

Anonymous poster hash: 624fe...0c4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møteplassen er tragisk..... Finnes så å si ingen attraktive menn der over 170 .

Du får Ca 100 meldinger i det du registrerer deg. Så man skjønner at de er desperate, når du får så mange meldinger før du har rukket å se på en eneste profil !!

Og utvalget er veldig mye dårligere enn på eks. Sukker.

Anonymous poster hash: b7faf...cec

Signerer denne!

Jeg og venninna mi meldte oss inn i hvert vårt nettdatingsted samtidig; Møteplassen (venninna mi) og Sukker (jeg), og hadde en profil med mye av det samme. Litt sånn for å teste hvor vi fikk best respons. Hun venninna mi har fått dobbelt så mange ekle meldinger som meg. De skrev helt sånn random ting, ekle ting!! Menn over 50 år som la an på henne og skrev skikkelig grisete ting. Dessuten var det flere gutter med dårlig økonomi, mangel på utdannelse, som "navet" og ikke "hadde bilde tilgjengelig" (Jaha, hvorfor det?). Til sammenligning har jeg kun fått to slike på Sukker. Kanskje tilfeldig? I think not!

Anonymous poster hash: 733c9...d5b

Skrevet

På Møteplassen kan man aktivere noe som kalles snuskfilter.Da blir slibrige meldinger filtrert bort.

Tror jeg mottok 2-3 ekle meldinger det halvannet året jeg var medlem der.

AnonymBruker
Skrevet

Møteplassen er useriøst synes jeg. Det er enkelte som er veldig desperate, virker som de sender melding til alle - ofte den samme til alle.

Og så får man så mange rare meldinger der inne, gjerne av folk som ikke har helt velutviklede sosiale antenner.

Anonymous poster hash: 7f3db...881
AnonymBruker
Skrevet

Møteplassen er useriøst synes jeg. Det er enkelte som er veldig desperate, virker som de sender melding til alle - ofte den samme til alle.

Og så får man så mange rare meldinger der inne, gjerne av folk som ikke har helt velutviklede sosiale antenner.

Anonymous poster hash: 7f3db...881

Haha, :fnise: ja meg og tre venninner laget profil der samtidig og vi fikk alle meldinger fra en eng.mann som skrev "Looking good there darling" og "Hey sweetie" .

Vi spilte med,og han avtalte date med alle tre av oss på samme ukedag! men så, når dagen kom ble kun en av oss valgt. De to andre ble "dumpet" og avtalen avlyst noe timer før med unnskyldning om at han hadde blitt syk:)))

Anonymous poster hash: 9cba1...2c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Møteplassen er bra, har møtt mange hyggelige der. 129kr/mnd er dessuten ganske billig i forhold til andre datingsider.

Møteplassen er IKKE billig. Og i forhold til Sukker er det kanskje 1/10 av utvalget.

Og for 129,- pr mnd må du vel binde deg 6 mnd?

I tillegg blir du bare VIP og ikke VIP+, det koster ennå mer. Og som Mann må man være vip+, da veldig mange av damene er gratispassasjerer og forventer at mennene betaler.

STYR UNNA!

Anonymous poster hash: 5eb59...7c3

Skrevet (endret)

Møteplassen er IKKE billig. Og i forhold til Sukker er det kanskje 1/10 av utvalget.

Og for 129,- pr mnd må du vel binde deg 6 mnd?

I tillegg blir du bare VIP og ikke VIP+, det koster ennå mer. Og som Mann må man være vip+, da veldig mange av damene er gratispassasjerer og forventer at mennene betaler.

STYR UNNA!

Anonymous poster hash: 5eb59...7c3

Nå klikket jeg meg inn på min gamle Sukker-profil.

Der står det:

6 mnd bindingstid: 159,-kr/mnd

3 mnd.bindingstid: 219 kr./mnd.

1 mnd uten binding: 269,- .

Prisen faller med 10% ved hver fornyelse. (Det er jo bra).

Men: Skal alle kunne kontakte deg må du ha Supermedlemskap som koster kr. 69,- ekstra.

Hvis ikke kan man kun motta meldinger av de man selv har kontaktet.

Dette er omtrent som på Møteplassen, der man må være VIP+ for å kunne kontakte alle.

Møteplassen:.

6 mnd.bindingstid: 129,-kr./mnd

3 mnd bindingstid: 219,-kr/mnd

1 mnd uten binding: 379,-

Fant ikke tilleggsprisen på VIP+ akkurat nå.

Men det virker som om disse to stedene er omtrent like på pris. Det kan være litt forskjell i hvilke funksjoner man får tilgang til og selvfølgelig hvilke personer som har profil der, Men nå som jeg logget inn ser jeg forsåvidt mange av de samme folkene på Sukker som på MP).

TS: Du kan jo starte med et gratismedlemskap begge stedene?

Match er ihvertfall svindyrt :(

Endret av Sandie
AnonymBruker
Skrevet

I mine år som singel har jeg prøvd sukker, badoo, e-kontakt og møteplassen. Jeg er 35 år, vært på disse nettsidene av og på fra jeg var 30.

Badoo og e-kontakt føler jeg bare er sider de er ute etter sex, og helt utrolig hva de år seg til å skrive.

Sukker er veldig varierende føler jeg, men der følte jeg at jeg ikke passet inn, vet ikke om jeg var for gammel.

Så på møteplassen ble jeg medlem 2 ganger, fikk kjæreste umiddelbart begge gangene. Sist gang tok det 20 min, og var faktisk jeg som skrev til han. Og begge disse mennene har vært oppegående, kjekke, snille menn, som jobber og tjener bra.

Og jeg har aldri fått noen slibrige ekle meldinger der, og blitt kontaktet av oppegående menn rundt min alder.

Anonymous poster hash: 508d4...952
  • Liker 2
Skrevet

Har også inntil nylig hatt profil på både møteplassen, sukker. Tidligere hadde jeg oxo på match. Min mening er at det er alt for dyrt, spesielt etter at jeg ble invitert til en annen side (som jeg tror ikke er så gammel). Der er alt gratis (profil, chat, annonsering, tilgang til vegg som facebook ++). Selv om den ikke er norskspråklig så har jeg fått mange gode nettvenner (både norske og utenlandske), og i tillegg allerede hatt en kjempeflott date for litt over en uke siden.

Useriøse er det overalt, om man betaler for abonnement eller ikke. Så hvorfor betale for noe som finnes gratis.. ikke jeg nå i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Vil også påpeke at datingsider ikke fungerer om man bor utenfor storbyene i landet.

Da blir det rett og slett altifor dårlig med valg. Jeg tror faktisk 60% av både Møteplassen og Sukker bor i Oslo. Det virker hvertfall sånn.

Anonymous poster hash: 1b851...6ca
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøved Zoosk eller Badoo?

Anonymous poster hash: 9cba1...2c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...