AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er ei jente på 20 år, som er 160 cm og et sted mellom 48-51 kg. Når jeg ser meg selv i speilet er jeg ikke fornøyd, og jeg ønsker å få litt mer på kroppen. Vil absolutt ikke bli "feitere" men bare få litt mer former, om dere skjønner. Føler meg som ei jente på 13, har veldig tynne ben f.eks. Har prøvd å gå opp et par-tre kg, men opplever at alt legger seg kun på magen, og ingen andre steder Hvorfor er det slik? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå det? Magen er noe av det jeg er mest fornøyd med, og ønsker ikke at den skal bli større. Det som skjer er at den på en måte blir veldig oppblåst, ser nesten ut som jeg er gravid. Hjelp anyone?? Anonymous poster hash: ff5d3...0ac
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er ei jente på 20 år, som er 160 cm og et sted mellom 48-51 kg. Når jeg ser meg selv i speilet er jeg ikke fornøyd, og jeg ønsker å få litt mer på kroppen. Vil absolutt ikke bli "feitere" men bare få litt mer former, om dere skjønner. Føler meg som ei jente på 13, har veldig tynne ben f.eks. Har prøvd å gå opp et par-tre kg, men opplever at alt legger seg kun på magen, og ingen andre steder Hvorfor er det slik? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå det? Magen er noe av det jeg er mest fornøyd med, og ønsker ikke at den skal bli større. Det som skjer er at den på en måte blir veldig oppblåst, ser nesten ut som jeg er gravid. Hjelp anyone?? Anonymous poster hash: ff5d3...0ac Begynn med styrketrening. Det vil forme kroppen din, og du vil se bedre ut generelt. Ingen sier vel nei takk til en flott rumpe, stram mage og trente armer/rygg. I tillegg så kan du prøve å droppe karbohydrater for en stund. Kanskje kroppen din samler på unødvendig mye vann, og da vil magen din automatisk se litt "dvaskere" ut. Anonymous poster hash: 2d43d...927
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Begynn med styrketrening. Det vil forme kroppen din, og du vil se bedre ut generelt. Ingen sier vel nei takk til en flott rumpe, stram mage og trente armer/rygg. I tillegg så kan du prøve å droppe karbohydrater for en stund. Kanskje kroppen din samler på unødvendig mye vann, og da vil magen din automatisk se litt "dvaskere" ut. Anonymous poster hash: 2d43d...927 Det er akkurat det jeg vil ha! Mer rumpe, lår og sterke armer osv. Har prøvd å trene mer styrke, men får så lite resultater siden jeg har så lite på kroppen, og dermed ikke har noe å "forme". Veldig vanskelig å forklare. Derfor har jeg hørt at det kan være en ide å legge på seg litt, slik at jeg har litt mer på kroppen. Og det er jo da problemer mitt kommer opp, siden alt legger seg kun på magen, og ikke noen andre steder Dermed får jeg ikke noe mer rumpe og lår enn jeg har. Ts Anonymous poster hash: ff5d3...0ac
Gjest Runforit Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Kombiner overskudd av mat med styrke. Da får du ikke høyere fettprosent, men mer muskelmasse slik at du får mer former uten å få bollemage.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Det er akkurat det jeg vil ha! Mer rumpe, lår og sterke armer osv. Har prøvd å trene mer styrke, men får så lite resultater siden jeg har så lite på kroppen, og dermed ikke har noe å "forme". Veldig vanskelig å forklare. Derfor har jeg hørt at det kan være en ide å legge på seg litt, slik at jeg har litt mer på kroppen. Og det er jo da problemer mitt kommer opp, siden alt legger seg kun på magen, og ikke noen andre steder Dermed får jeg ikke noe mer rumpe og lår enn jeg har. Ts Sikker på at du spiser nok når du trener styrketrening? Musklene må ha noe å bygge på, nemlig proteiner. Om du spiser lite og trener tungt, så vil det ta lang tid før du ser resultater. Om du bare spiser mer uten å trene, så kommer overskuddet til å legge seg som fett. Derfor anbefaler jeg deg tung styrketrening og mer mat. Da vil kroppen forme seg, og fettprosenten din vil gå ned. (pga mer muskelmasse). Og bollemagen vil til slutt forsvinne. Anonymous poster hash: 2d43d...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå