AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Fikk en liten tankevekker. Typen var spydig og guffen mot en venn av oss sist vi var ute. Dette til tross for at vennen vår hadde spandert på oss og vartet oss opp hele kvelden. Jeg har aldri hatt mye til overs for han. Han er stinn av gryn, men lever på kona si. Det er nå greit nok det, men det at han er utro misliker jeg og derfor jeg ikke liker han. Så har vi typen min da. Han drakk og lo med han. Det var han som dro meg med på nach også. Dertetter begynner typen min å drite ned musikken hans. ( musill fra hans hjemland) Det var ikke spøk, men rett fra levern med formål om å være slem. Vi ble til slutt bedt om å gå. Jeg konfronterte han med det ( typen) som sa han hadde så lite respekt for han at han ig mislikte han så sterkt pga. Av at han ikke var mann nok til å tjene ei krone, skryter og detter er utro mot kona. Jeg har sagt dette hele tiden. Men jeg har aldri hatt noe nært vennskap til han. Det var jo typen min som ville dit. Og typen min har levd på meg i 7 måneder selv. Da hadde vi det trangt! Jeg ble ganske uvel av tankemønsteret til typen. Han snyltet jo på han hele kvelden, ba seg med hjem til han, fikk servering og latet som de var best buddies hele kvelden. Anonymous poster hash: da482...c7c
Gjest Coolaid Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Typen din fremstår som en kjip fyr. Like kjip som fyren som er utro med kona si og bruker pengene hennes. På seg selv kjenner man andre. Sikkert veldig lik personlighet og sikkert en god del misunnelig på fyren. Det tør han ta ut på fyren når han har drukket seg tilstrekkelig opp for å finne mot. Spørsmålet er hvorfor du er sammen med en sånn fyr som oppfører seg sånn? Han virker veldig utrivelig.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Det er ting jeg har reagert på. Har vurdert forholdets positive og negative sider. Glad i kjæresten min. Dette her mislikte jeg. Godt å få bekreftet at det ikke bare er jeg som svartmaler alt. Sjelden jeg blir bedt om å reise fra et sted. Sa til typen min at dette var veldig ubehagelig. Han spurte hvorfor jeg brydde meg om en sånn dust. For meg er det ikke dette det går på sa jeg. Hva om du får faren min opp i halsen en dag, er det da greit at du serverer han spydugheter og lager dårlig stemning? Han starte" men herlighet, faren din har jeg stor respekt for". Jeg føltr at jeg ikke kom noen vei. Han skjønner jo tydeligvis ikke at det han gjorde ikke var helt riktig.Anonymous poster hash: da482...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå