Gå til innhold

Helt krise om bikkja blir hjemme nesten en hel dag(med lufting og foring altså)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg sånn at mannen i huset er bortreist, og jeg skulle vært i et viktig møte rett etter jobb som vil ta noen timer med reisevei osv. Er det da heeelt krise om bikkja blir hjemme alene fra 7 om morgenen til 7 om kvelden? Det kommer ei for å lufte han i 3-tiden, og da får han også mat. Nå har vi vært hjemme sammen 24/7 hele helgen, og fått seg godt med turer. Er det da skikkelig slemt av meg å bli borte en hel dag? Huff, jeg får skikkelig dårlig samvittighet, men det er eneste mulighet..

Skal nevnes at dette er ikke daglig kost altså, bikkja er aldri hjemme lenger enn max 6-7 timer i hverdagen.

Anonymous poster hash: b95ed...82d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kan ikke noen ha hunden hos seg da? syns det er vel lenge hvis hunden bare skal få en bitteliten luftetur altså

Anonymous poster hash: 779e6...1ec
Skrevet

Nei, det er ikke krise. Men du kommer til å få uhorvelig mye kjeft nå når du la ut problemstillingen her på Kvinneguiden.

Skrevet

Det har seg sånn at mannen i huset er bortreist, og jeg skulle vært i et viktig møte rett etter jobb som vil ta noen timer med reisevei osv. Er det da heeelt krise om bikkja blir hjemme alene fra 7 om morgenen til 7 om kvelden? Det kommer ei for å lufte han i 3-tiden, og da får han også mat. Nå har vi vært hjemme sammen 24/7 hele helgen, og fått seg godt med turer. Er det da skikkelig slemt av meg å bli borte en hel dag? Huff, jeg får skikkelig dårlig samvittighet, men det er eneste mulighet..

Skal nevnes at dette er ikke daglig kost altså, bikkja er aldri hjemme lenger enn max 6-7 timer i hverdagen.

Personlig ville jeg aldri gjort det mot mine hunder. Jeg hadde funnet hundepass..

Men når det er sagt, hunden din dør ikke av EN sånn dag... så lenge det ikke er noe som skjer regelmessig.

Skrevet

Det er ingen krise for en dag. Det er nok maaange flere som har vært i din situasjon og valgt en lignende løsning selv :) Tenk bare på alle som kommer hjem fra jobb og etter hvert drar på trening feks?

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Det ordnet seg, fikk heldigvis skaffet barnevakt, så han slipper å være alene til jeg kommer hjem:) Får helt vondt i hjertet av at bikkja skal være lengre enn en arbeidsag hjemme..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er bare én dag, og hunden får gå på do, spise og drikke vann, og får gå løs i huset (dvs ikke ligger innestengt i bur) så synes jeg det er akseptabelt. Gørrkjedelig dag, men det tåler man en sjelden gang.

Anonymous poster hash: 1ed7d...f5a

Skrevet

TS her. Det ordnet seg, fikk heldigvis skaffet barnevakt, så han slipper å være alene til jeg kommer hjem:) Får helt vondt i hjertet av at bikkja skal være lengre enn en arbeidsag hjemme..

Godt å høre :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...