Gjest MrsL Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Lager dere bongene selv eller er det noe de holder på festlokalet deres?
Piarina Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 Kjøpte noen ferdiglagede i Canada, men de er ikke så veldig avanserte... Helt greie, men jeg lurer nesten på om jeg skal lage dem selv istedenfor. Kanskje jeg gjør litt om på dem jeg har. Men jeg er litt i tvil om hvordan vi skal gjøre det mht ulike priser i baren. Skal 1 bong være lik 1 drikke? Eller er det bedre å ha en slags verdikupong? Vi skal bare ha øl og vin, ikke brennevin. Det er ca 10kr forskjell i prisene på øl og vin, hhv 43,- og 54,- Og brus koster jo nesten like mye som øl (33,-) så de bongene må jo nesten gjelde brus også..? Ellers drikker ihvertfall mine 10 år gamle kusiner og fettere brus til det kommer opp igjen... Vi skal jo ha isvann ved siden av, så det er ingen som kommer til å tørste ihjel... Men man får jo egentlig feks 3 brus istedenfor 2 vin...så det blir jo litt urettferdig...
Gjest MrsL Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Vi har dem som verdikupong. Det blir bare øl og vin hos oss også og vil folk ha brennevin må de legge i mellom på bongen. Kjøper de brus på bongene er det bruspris som gjelder. Dette ordner folkene på festlokalet opp med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå