Gå til innhold

Hvor lang tid tar det - før en forelskelse går over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Hvis denne linken er postet i feil forum så flytt gjerne :)

Jeg har vært og er forelsket i en gutt, nå snart i 4 år. Ikke spør hvorfor, men vi kunne aldri ha blitt sammen. Han er singel og det er jeg og. Men han (tror jeg) vet ikke helt hva han vil. Og jeg vil jo ikke ha en som ikke vet hva han står får. Huff det der er så komplisert at jeg ikke orker å forklare en gang.

Men er det noen som har erfaring med, hvor lang tid det går før forelskelse går over? Tro meg jeg dyrker han ikke, jeg har til og med byttet vennekrets -- slik at jeg slipper å overhode å se han.

Men bare ved at han klikker "liker" på facebooken min så blir jeg helt tulling. Smiler og smiler ---- ja helt idiot. :)

Jeg er ganske så målbevist og bestemt, så en slik uflaks med å forelske seg i en gutt jeg ikke vil være forelsket i ---- klarer jeg nok å håntere. For jeg er helt overbevist om at hvis jeg ikke ser han over lengere tid og ikke snakker med han, da må jo disse følelsene bli borte på ett eller annet tidspunk??? Jeg har til og med bedt om at Gud må hjelpe meg her.

Noen med erfaringer??? Hvor lenge må jeg vente?

Huff for et tullete innlegg - men kanskje det hjelper å dele dette med noen :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes det ikke ett svar på. Det er forskjellig fra gang til gang tror jeg. Det tar den tiden det tar, men det går over til sist. Ha tålmodighet.

Anonymous poster hash: afbb2...f6c
Skrevet

Takk at du skrev til slutt ---- "at det går over til slutt". For jeg vil og jeg mener virkelig vil, bli fri fra disse følelser. Tenk om han får seg kjæreste i framtiden. Da må jeg være ferdig med denne forelskelsen.

Jeg hever hodet og da har jeg et vitne som sier at det går over til slutt. Det gir håp. Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Individuelt. Men ja, det går over til slutt :)

Anonymous poster hash: 20c71...974
AnonymBruker
Skrevet

10 år, hvis du var veldig forelsket. Det tror jeg. Har hatt kjærlighetssorg i 14 mnd, 9 år igjen da.. Skjønner at folk tar selvmord og blir alkiser pga kjærlighetssorg. Det er farlig de greiene der.

For noen kan forelskelsen gå over før.

Anonymous poster hash: 922eb...58c
AnonymBruker
Skrevet

30 sekunder

For menn ja, men de fleste menn har kun følelser i underlivet. Så forelskelsen går over til de har funnet en ny person å stappe pikken inn i.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

For menn ja, men de fleste menn har kun følelser i underlivet. Så forelskelsen går over til de har funnet en ny person å stappe pikken inn i.

tumblr_m9ffnrV95U1r1vzzeo2_500.jpg

• Liker 1
Skrevet

Så herlige dere :)

Grunn til at jeg deler dette her, er at jeg ikke har snakket med noen om dette. Personen det er snakk om kjenner alle mine venner. Samme vennekrets. Så da har jeg tenk at jeg må bare vente lenge nok.

Det hadde gått ca ett halv år siden jeg så han sist og jeg var sikker på at jeg var helt ferdig og kommet over han. Men så skjer det noe når jeg ser han igjen.

Så til slutt så mister man jo troen på at dette går over til slutt. Derfor er det godt å ha noen vitner som kan fortelle meg at det gjør det :) Det gjør faktisk det :D

Jeg har også tenkt at det blir lettere om jeg finner meg en annen gutt å blitt sammen med, kanskje det hadde blitt lettere. Men så var det, at i løpet av mitt single tilværelse så har jeg ikke funnet noen jeg kunne tenkt meg som kjæreste.

Men --- det går over. Til høsten flytter jeg kanskje ut av Norge, så da treffer man nye mennesker og hverdagen blir helt ny. Da kommer jeg helt sikkert til å le av dette seienere ;)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hei!!

Hvis denne linken er postet i feil forum så flytt gjerne :)

Jeg har vært og er forelsket i en gutt, nå snart i 4 år. Ikke spør hvorfor, men vi kunne aldri ha blitt sammen. Han er singel og det er jeg og. Men han (tror jeg) vet ikke helt hva han vil. Og jeg vil jo ikke ha en som ikke vet hva han står får. Huff det der er så komplisert at jeg ikke orker å forklare en gang.

Men er det noen som har erfaring med, hvor lang tid det går før forelskelse går over? Tro meg jeg dyrker han ikke, jeg har til og med byttet vennekrets -- slik at jeg slipper å overhode å se han.

Men bare ved at han klikker "liker" på facebooken min så blir jeg helt tulling. Smiler og smiler ---- ja helt idiot. :)

Jeg er ganske så målbevist og bestemt, så en slik uflaks med å forelske seg i en gutt jeg ikke vil være forelsket i ---- klarer jeg nok å håntere. For jeg er helt overbevist om at hvis jeg ikke ser han over lengere tid og ikke snakker med han, da må jo disse følelsene bli borte på ett eller annet tidspunk??? Jeg har til og med bedt om at Gud må hjelpe meg her.

Noen med erfaringer??? Hvor lenge må jeg vente?

Huff for et tullete innlegg - men kanskje det hjelper å dele dette med noen :)

Hvis du er målbevisst og bestemt, så må du gå i deg selv og finne ut hvorfor du er forelsket i akkurat han.

Bevisstgjør deg selv. Det funket for meg :-)

I tenårene hadde jeg et par skikkelig fæle forelskelser som rett og slett gjorde vondt.

Men jeg lærte fryktelig mye av disse. De handlet gjerne om hva jeg trengte og ønsket innerst inne. Så fort jeg fant ut av hva dette handlet om og lærte meg disse jentene å kjenne godt nok, så forsvant det... Rett og slett fordi jeg så at de ikke kunne gi meg det jeg ønsket allikevel ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...