Gå til innhold

Vanlig at toastmaster tar kontakt med alle gjestene på forhånd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at toastmasteren tar kontakt med alle gjestene for p høre hvem som vil tale eller annet? Jeg grøsser bare ved tanken. Trodde man oppga navn og nummer til toastmaster og så tar de som vil bidra kontakt med toastmaster.

Anonymous poster hash: 3bb84...6ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri blitt kontaktet av toastmasteren... Hørtes rart ut.

Anonymous poster hash: 230cb...507

Skrevet

Er det vanlig at toastmasteren tar kontakt med alle gjestene for p høre hvem som vil tale eller annet? Jeg grøsser bare ved tanken. Trodde man oppga navn og nummer til toastmaster og så tar de som vil bidra kontakt med toastmaster.Anonymous poster hash: 3bb84...6ec

Talernes ansvar å kontakte toastmaster

• Liker 2
Skrevet

vi ga beskjed om hvem som var toastmaster og så tok de som ville kontakt med henne

AnonymBruker
Skrevet

Er en noe overengasjert toastmaster vi har valgt...sukk... Da sier jeg tydelig fra at det vanlige er sånn og sånn og gjestene får kontaktinfo og tar kontakt selv (kjenner jeg denne personen rett blir det vel tatt kontakt med hver og en uansett...)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok kontakt med talerne på forhånd for å unngå de som ringer samme dagen som bryllupet. Funket veldig bra for meg og da slapp jeg å stresse.

Talerne fikk utdelt oversikt over alle talerne den dagen og ca tidspunkt. De satte pris på det, slik at de selv slapp å være uvitende om når de skal holde tale. Det trenger absolutt ikke å være skummelt:)

Anonymous poster hash: 6cb85...2dc

Skrevet

Talerne tar kontakt selv... Alvorlig talt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok kontakt med talerne på forhånd for å unngå de som ringer samme dagen som bryllupet. Funket veldig bra for meg og da slapp jeg å stresse.

Talerne fikk utdelt oversikt over alle talerne den dagen og ca tidspunkt. De satte pris på det, slik at de selv slapp å være uvitende om når de skal holde tale. Det trenger absolutt ikke å være skummelt:)

Anonymous poster hash: 6cb85...2dc

Skjønner poenget ditt. Men vi skal ha minimalt med taler så sånn sett er det jo ikke så mange talere å holde styr på... Og jeg grøsser mest ved tanken på at toastmasteren vår skal "mase" folk til å tåle/underholde når vi ettertrykkelig har sagt at vi ikke ønsker flere taler enn de som absolutt "må", etter tradisjonen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...