AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Hvorfor er det slik at menn i noen tilfeller plutselig går fra å være superinteresserte til å midte all interesse for ei de dater? Jeg har opplevd at dette har skjedd før, hvor man sitter igjen som et spørsmålstegn, uten å skjønne hva som skjedde. Jeg ønsker gjerne å høre historier fra menn som har opplevd dette, og lurer da på følgende; 1. Hva var det som gjorde at du mistet interessen for en dame du tidligere var interessert i? 2. Har dere tips til hvordan opprettholde interessen hos en mann? Anonymous poster hash: 3ca07...d8b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Mister interessen når det blir for enkelt å jakte. Mister interessen når jeg blir mast på. Mister interessen i det noen tror de eier meg. Mister interessen i det noen viser seg å være noe annet en den de utga seg for.Anonymous poster hash: c89f7...f61 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 For min del pleier dette å handle om oppførsel og holdninger som dukker opp etterhvert som vi blir kjent. Anonymous poster hash: a9853...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Som regel en av to ting; interessert nok for sex men ikke mer (og overdriver interessen) eller er nogenlunde interessert men blir bedre kjent og hun er ikke interessant nok. Evt. truffet noen bedre i mellomtiden. Er jo bare kompatibilitet det er snakk om. Anonymous poster hash: bb64a...6a8
Gjest Blyanten Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Mister interessen når det blir for enkelt å jakte. Mister interessen når jeg blir mast på. Mister interessen i det noen tror de eier meg. Mister interessen i det noen viser seg å være noe annet en den de utga seg for.Anonymous poster hash: c89f7...f61 De blir enkle å jakte på når de blir forelska Maser fordi de vil være sammen med deg Vi damer liker å tro mannen er like interessert i oss, som vi i dem Å utgi seg for å være noe annet enn de gir seg ut for går begge veier. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Mister interessen når det blir for enkelt å jakte. Mister interessen når jeg blir mast på. Mister interessen i det noen tror de eier meg. Mister interessen i det noen viser seg å være noe annet en den de utga seg for. Hva legger du i "for enkelt å jakte?" Dersom begge er interesserte, burde man ikke vise interessen da? Mener du at kvinner burde holde igjen/ikke ta initiativ til ting som å møte venner osv. først? Anonymous poster hash: c89f7...f61 Anonymous poster hash: 3ca07...d8b 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. mai 2014 #7 Skrevet 11. mai 2014 Hvis hun ikke virker interessert, eller hvis hun er annerledes enn jeg trodde.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #8 Skrevet 11. mai 2014 Mistet interessen for hun siste da jeg innså at hun er falsk, veik og feig i alle fall. Ble jo "advart" da men...Anonymous poster hash: d84a8...834
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #9 Skrevet 11. mai 2014 Jeg synes ikke vi damer skal ha som oppgave å holde oss interessant nok for en mann. Gi mer faen. Anonymous poster hash: a9831...5d1 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #10 Skrevet 11. mai 2014 Mistet interessen for hun siste da jeg innså at hun er falsk, veik og feig i alle fall. Ble jo "advart" da men...Anonymous poster hash: d84a8...834 Du hadde i det minste en god grunn. Kudos til deg. Anonymous poster hash: a9831...5d1 1
Gjest Tris Skrevet 11. mai 2014 #11 Skrevet 11. mai 2014 Mister interessen når det blir for enkelt å jakte. Mister interessen når jeg blir mast på.Mister interessen i det noen tror de eier meg. Mister interessen i det noen viser seg å være noe annet en den de utga seg for.Anonymous poster hash: c89f7...f61 Om jeg får lov å påpeke noe, selv om jeg er kvinne. De uthevede er veldig turnoff for meg også. Spesielt den siste. I tillegg er det turnoff når noen kun tar kontakt fordi de vil ha sex. De får et nei fra meg før de vet ordet av det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Jeg mister interessen dersom mannen viser tegn på å være en dooshbag. Anonymous poster hash: 4ebe3...d33 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #14 Skrevet 11. mai 2014 Konklusjonen her blir altså at menn mister tydeligvis interessen om man ikke viser at man er interessert, om man viser at man faktisk er interessert, om man tar initiativ, om man ikke tar initiativ, om man vil vente med sex, om man vil ha sex med en gang. Anonymous poster hash: 917fa...b3a 14
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #15 Skrevet 11. mai 2014 Anonymous poster hash: 3ca07...d8b Med for enkelt å jakte, mener jeg... når dama sender 14 mld om dagen, ringer, snapper og alt det der FØR jeg rekker å tenke at jeg skal ta kontakt. Anonymous poster hash: c89f7...f61
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #16 Skrevet 11. mai 2014 Med for enkelt å jakte, mener jeg... når dama sender 14 mld om dagen, ringer, snapper og alt det der FØR jeg rekker å tenke at jeg skal ta kontakt.Anonymous poster hash: c89f7...f61 men positivt om hun gir noen signaler om at hun er hypp innimellom eller? Anonymous poster hash: bb859...344
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #17 Skrevet 11. mai 2014 Interessen forsvinner like fort som den kom hvis man ligger sammen etter bare 2-3 møter. Da er det gjerne alkohol inne i bildet. Har man ikke rukket å binde noen relasjoner før jeg får selveste "premien", vil jeg fort oppleve en likegyldig holdning. Det skjer helt av seg selv, og kommer veldig brått på. Og får gjerne en veldig brå reaksjon fra jenta Skal det være snakk om et forhold må jenta klare å vise litt "klasse"; dvs. at hun er kresen og ikke er overdrevent impulsiv i valg av sexpartnere. Men det skal også nevnes at jeg er litt konservativ. På en annen side, så kan jeg ikke relatere særlig til det at misliker at jenta maser o.l. Det ville ikke kunne skjedd, da jeg klarer å gi en klar beskjed .Hvis mas er et problem, er det mer gutten sin feil, mener jeg da. Hilsen gutt 26. Anonymous poster hash: 77e18...7a4 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #18 Skrevet 11. mai 2014 Med for enkelt å jakte, mener jeg... når dama sender 14 mld om dagen, ringer, snapper og alt det der FØR jeg rekker å tenke at jeg skal ta kontakt.Anonymous poster hash: c89f7...f61 dette er vel et kjernepunkt i forskjellen på damer og menn. Damer har ofte et veldig stort bekreftelsesbehov og er opptatt av kontinuerlig kontakt. Og da stemmer det vel at gutter/menn er motsatt? Vi damer sliter ofte med å tro at han er interessert hvis han ikke er slik vi er. Er det slik at menn kan tenke på henne men la vær å bombardere med snaps og den slags hele tiden...? Anonymous poster hash: bb859...344 2
Leonaen Skrevet 11. mai 2014 #19 Skrevet 11. mai 2014 Men mas...Handler ikke det om kommunikasjon også? Menn må da greie å si ifra om det blir for mye? Det er vel ikke mer hokus pokus enn å si at; hør her, dette blir litt for mye for meg, jeg trenger litt rom. Og hvis damen da svarer med å gi han rom, så er hun vel en keeper. Svarer hun derimot med å bli usikker, sint eller en følelsmessig ukontrollerbar reaksjon, så vet mannen at hun kanskje ikke er den rette. Men for guds skyld, kommuniser om dette også. Men det går begge veier, dette med kommunikasjon. Gud, ting hadde vært litt enklere om man bare kunne kommunisere og være ærlig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå