AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Skal på dagstur til London, og lurer på hvor jeg bør spise og evt. hva? Blir veldig glad for tips om spisesteder både til lunsj og middag:) Anonymous poster hash: ef7b3...b33
Silfen Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Det kommer jo helt an på både budsjett og hva du liker.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #3 Skrevet 11. mai 2014 Jeg liker alt mulig rart, og det er derfor det er så vanskelig å velge i en så stor by som London. Derfor er det fint med anbefalinger fra dere. Jeg tenker ikke noe veeldig dyrt og fint. Vet ikke hvordan prisnivået på middag og lunsj i London er, jeg. Kom med forslag, så skal jeg selv sjekke ut om det er noe for meg:) Anonymous poster hash: ef7b3...b33
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Siden du ikke sier noe om hvor du skal være regner jeg med du kommer til å være i sentrum? I så fall liker jeg Riding House Cafe for frokost og Pho i Soho for middag. Anonymous poster hash: b2668...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Pizza hos StradaAnonymous poster hash: ea339...413
Purple Basil Skrevet 14. mai 2014 #6 Skrevet 14. mai 2014 Burger and lobster! Anbefaler på det sterkeste :D
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #7 Skrevet 15. mai 2014 Det er vel greit å spise i nærheten av der du skal være. Min erfaring er at det er masse gode spisesteder i London, og så lenge det ser greit ut og er en del andre folk der så bommer du sjelden. Ville ikke brukt mye tid på å leite etter ett bestemt spisested når du bare skal være der en dag, finn deg en plass som ser bra ut med meny som frister der du oppholder deg. Forresten, hvis du bare skal shoppe og drar til Westfield (undergrunnen,central line/ rød linje til Shepherd's bush) så er der et svært godt utvalg av resturater/cafeer fra alle verdenshjørner og i alle prisklasser. Anonymous poster hash: 4dcd2...a6e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #8 Skrevet 15. mai 2014 Wagamama, Yo! Sushi, Côte, Gourmet Burger Grill, Pizza Express etc. Greie priser, og god service. Anbefaler IKKE å spise på noen av resturantene/kafér rundt Leicester Square, de blir ofte tatt for å ikke opprettholde hygiene og så videre. Ellers kan jeg anbefale en tur til China Town, sørg for at du går en plass der de lokale går for der er den beste maten ;-) Anonymous poster hash: d1d44...c8c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #9 Skrevet 15. mai 2014 Good Life Eatery, The Detox Kitchen.Anonymous poster hash: b01db...d8e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå