AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har vært medlem på elixia i ca 1 år nå, og trener jevnlig. Problemet er at jeg merker at jeg ikke nødvendigvis har fått særlig god kunnskap om hva jeg bør trene/hvordan apparatene egentlig fungerer. Jeg er en person som er redd for å gjøre ting feil, og hva folk tenker om meg. SÅ har jeg da vurdert å gå til anskaffelse av personlig trener. Problemet er bare at når jeg er på elixia er de kundene personlige trenere har, ser ut til å være veldig nybegynnere på treningsfronten. Jeg vil ikke at folk skal tro at jeg er en av dem. Er dette noe kun jeg tenker? Er det vits med personlig trener? Anonymous poster hash: 98617...9f2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Hmm der jeg trener, så er det de som har trent litt, som skaffer seg PT. Gjerne slike som deg, som har trent et års tid, men som trenger å lære mer for å komme videre. Det er der jeg også er. Hadde trent noen måneder, men så stoppet progresjonen og jeg skaffet meg PT for å fikse på teknikker og å lære meg nye øvelser. Anonymous poster hash: df21a...818
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Der jeg trener har alle type mennesker PT.. En av damene der har tydelig trent lenge, og kunne vært på forsiden av et fitness blad.. misunner armene hennes!! Hun bruker PT ukentlig :-) Anonymous poster hash: 299f9...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå