Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest heihade
Skrevet

Hva feiler oss egentlig?? Hvorfor er vi alle prikk like? Hvorfor er vi alle forferdelige mennesker? Hvorfor er vi ikke bundet fast til kjøkkenbenken? Hvorfor lever vi ikke opp til steinaldermenns forventninger? HVA ER DET SOM ER GALT MED OSS, KVINNER??? Hvorfor er ingen av oss noe tess?? Hvorfor er alle menn så perfekte og vi så elendige? Hvorfor vil vi ha sex, når alt vi egentlig skal gjøre er å lage mat og vaske hus? Hvorfor prøver vi å gjøre noe fornuftig med livene våre? Hvorfor prøver vi å tenke for oss selv og være selvstendige? Hvorfor har vi egen vilje?

:( :( :(

Skjerp oss

KVINNER!!!!!11!!!1one!!1!oneone!!11!!!!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Tingelinling
Skrevet

*vurderer mytteri*

• Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Ja, gjør det. Vi må slutte å tenke hva VI vil være, og begynne å fokusere mer på hva menn vil at vi skal være. Det er jo tross alt det som er viktigst.

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Heihade, du er ei kul dame! Og du har jo skjønt det ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig burde vi bare stå tvekroket over kjøkkenbenken av selvforakt, og vri en vaskeklut søkkvåt av tårer vi gråter fordi vi skjemmes over oss selv. Vi er ikke engang tilbake i størrelse XS to uker etter fødselen! SKAM PÅ OSS!!

Anonymous poster hash: 40e07...983
  • Liker 2
Gjest heihade
Skrevet

Egentlig burde vi bare stå tvekroket over kjøkkenbenken av selvforakt, og vri en vaskeklut søkkvåt av tårer vi gråter fordi vi skjemmes over oss selv. Vi er ikke engang tilbake i størrelse XS to uker etter fødselen! SKAM PÅ OSS!!

Anonymous poster hash: 40e07...983

IKKE SANT.

Hvem er det vi tror vi er, som kan drive på og gjøre ting som gleder oss selv?

• Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

Sannheten fra ei dame, begynner å få mer respekt allerede :danse:

Skrevet

Godt at arbeidet til oss bitterpikker har begynt å bære frukter.

AnonymBruker
Skrevet

Hva feiler oss egentlig?? Hvorfor er vi alle prikk like? Hvorfor er vi alle forferdelige mennesker? Hvorfor er vi ikke bundet fast til kjøkkenbenken? Hvorfor lever vi ikke opp til steinaldermenns forventninger? HVA ER DET SOM ER GALT MED OSS, KVINNER??? Hvorfor er ingen av oss noe tess?? Hvorfor er alle menn så perfekte og vi så elendige? Hvorfor vil vi ha sex, når alt vi egentlig skal gjøre er å lage mat og vaske hus? Hvorfor prøver vi å gjøre noe fornuftig med livene våre? Hvorfor prøver vi å tenke for oss selv og være selvstendige? Hvorfor har vi egen vilje?

Skjerp oss

Kanskje problemet er at ingen er like, men at alle prøver å være like?

Ingen er perfekte....

Anonymous poster hash: 986de...df0

Gjest Sprettballen
Skrevet

Jeg er er utenfor målgruppen i dette forumet, men jeg må likevel takke deg for å ha vist meg min riktige plass i heimen!

Nå skal mannen min få et bedre liv, takket være deg!

:helen:

Heretter blir min hverdag :sexy::kokk::handle::husarbeid: , mens hans hverdag blir :spise::veslejenta:

• Liker 3
Skrevet

Skjerp oss

Snakk for deg selv..

AnonymBruker
Skrevet

Til noen av mennene her inne: Vi er alle først og fremst mennesker, og helt grunnleggende sett er vi (kvinner og menn) ganske like og har de samme behovene. Så blir litt feil å alltid skulle dele oss inn etter kjønn.. Selvfølgelig utvikler vi alle ulike personligheter, men dette har ikke noe med hvilket kjønn vi er, men er et resultat av miljø, erfaringer og genetiske disposisjoner.

Skål :vin:

Anonymous poster hash: ad125...a59
Skrevet

Hva feiler oss egentlig?? Hvorfor er vi alle prikk like?

Hvis alle kvinner du har truffet er prikk like, har du en snever omgangskrets.

Hvorfor er vi alle forferdelige mennesker?

De fleste mennesker kan være forferdelige innimellom. Det er sikkert mødrenes feil.

Hvorfor er vi ikke bundet fast til kjøkkenbenken?

Fordi den typen frihetsberøvelse strider mot norsk lovgivning. Dessuten foretrekker menn stort sett kvinner som kan bevege seg mer fritt.

Hvorfor lever vi ikke opp til steinaldermenns forventninger?

Hvorfor skal dere det? Vi lever jo ikke i steinalderen.

HVA ER DET SOM ER GALT MED OSS, KVINNER???

Det kommaet gjør spørsmålet litt merkelig, og siden jeg ikke er kvinne, kan jeg ikke svare.

Hvorfor er ingen av oss noe tess??

Har du ikke lest Thomas Hardy? http://en.wikipedia.org/wiki/Tess_of_the_d%27Urbervilles

Hvorfor er alle menn så perfekte og vi så elendige?

Her er jeg dypt uenig. Vi er alle elendige uansett kjønn.

Hvorfor vil vi ha sex, når alt vi egentlig skal gjøre er å lage mat og vaske hus?

Snu spørsmålet: Hvorfor vil menn ha sex når alt de egentlig skal gjøre er å tjene penger og skjenke vin? Svaret finnes nok i en blanding av biologi og psykologi, men det holder vel egentlig å tenke litt over sitt eget følelsesliv.

Hvorfor prøver vi å gjøre noe fornuftig med livene våre?

Kanskje fordi det mest fornuftige er å prøve å gjøre noe fornuftig ut av livet sitt?

Hvorfor prøver vi å tenke for oss selv og være selvstendige? Hvorfor har vi egen vilje?

Vanskelige spørsmål. Mange prøver ikke engang å tenke selv. Den siste setningen tar opp et stort eksistensielt spørsmål, og det er slett ikke sikkert at vi har en fri vilje.

Skjerp oss

Jo da, vi har prøvd i lang tid, men verden har ikke blitt så mye bedre av den grunn.

MENNESKER!!!!! ?????!!!!! ?!?!!!!

Skrevet (endret)

Morsomt^^

Endret av cocoon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...