Gå til innhold

Jeg er en barbarer, men tør ikke å vise det :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg er egentlig en barbarer, men jeg tør ikke å vise det. Hele tiden har jeg drømt om å kunne vise mitt sanne jeg, å slå på brystet, knabbe ei jente og gjøre henne til konen min. Fange ville dyr og lage meg klær av dem. Være så aggressiv og vill som jeg egentlig er.

Så hva anbefaler dere meg å gjøre? Skal jeg tørre å dele denne hemmeligheten med min familie og venner? At jeg egentlig er en barbarer, men bare holder det inne? Folk burde akseptere meg slik jeg virkelig er, eller er du en av disse barbarfobe!?

Det er ikke et livsvalg! Det er ikke unaturlig! Jeg er bare skapt slik!

Hilsen den siviliserte barbareren

Anonymous poster hash: 9ffbb...fb9
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke en barbar du mener? Barbarer blir ubestemt flertall.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også greit barbarisk, men jeg lover deg, prøver du å gjøre kone av meg brøler jeg og røsker av deg pungen.

Anonymous poster hash: 026a0...c7c
  • Liker 4
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg leste barberer :ler:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også greit barbarisk, men jeg lover deg, prøver du å gjøre kone av meg brøler jeg og røsker av deg pungen.

For en frekkhet :(

Er det ikke en barbar du mener? Barbarer blir ubestemt flertall.

Vet ikke bedre :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste barberer :ler:

Jeg trodde det var araber :ler:

Anonymous poster hash: a7d54...679

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg trodde det var araber :ler:

Anonymous poster hash: a7d54...679

:ler:

Verre enn meg du, jo!

AnonymBruker
Skrevet

:ler:

Verre enn meg du, jo!

Eller Barbapappa :)

Anonymous poster hash: 95b61...a96

Gjest Whitestripes
Skrevet

Eller Barbapappa :)

Anonymous poster hash: 95b61...a96

Han er garantert søtere enn TS :)

AnonymBruker
Skrevet

Tør rett og slett ikke å fortelle om mine barbare tendenser, tør ikke komme ut av skapet :( Ingen som har anbefalinger? Det er ikke et livs valg, det ikke unaturlig!

AnonymBruker
Skrevet

Forslag; spaser naken ut til den nærmeste gaten, slå deg på brystet og rop OGA BOGA. Gjenta. Det ordner seg nok skal du se.

Anonymous poster hash: db708...1f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror TS har misforstått barbar med primat.

Anonymous poster hash: ea790...f85
Skrevet

Virker som om du og TS er som skapt for hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Minner meg om Gneis i Donald Duck :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare minne ts på at det med å fange ei jente og gjøre henne til en kone, det er en myte. Det var ikke slik det foregikk, selv i de dager. Ellers skulle det ikke være så vanskelig valg å gå ut i naturen med kun en kniv og overlevelseskunnskap og leve med kun klær av dyrehud. Men du kan regne med at det blir kaldt, at du kan bli syk, at du blir forfulgt, at eiere av landeiendommer/dyr kan melde deg til politiet. Det er ikke bare å slakte ulv, rev og bjørn eller dådyr/kaniner/fugl fordi bestanden blir overvåket.

Dessuten bør du vel forflytte deg til de landområder hvor barbarer holdt til hvis det skal bli mest mulig ekte. Og du må lære deg språket.

Anonymous poster hash: 63380...ed7
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo her barbarerne holdt til :) Hm, om man ikke fanger seg ei kone, hvordan gjør man det da?

Skrevet

Det var jo her barbarerne holdt til :) Hm, om man ikke fanger seg ei kone, hvordan gjør man det da?

Trenden har alltid vært at man frir. Hvis du skal ha deg kjerring, så er det sikkert tryggest å ikke voldta henne før bryllupet. Det er alltid en viss fare for at hun forlater ekteskapet og tar ballene dine med seg. Sm trofè.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...