Gå til innhold

Gardiner til mange og små vinduer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver og pusser opp stua og kjøkkenet. Vi har åpen løsning. Til sammen er det 7 vinduer, en enkel verandadør og en dobbel verandadør. Vinduene er ganske små (innermål 85 X 120 cm). Jeg ønsker meg gardiner som ikke stjeler for mye av lyset. Vil helst ikke skru for mange skruer inn i nyoppussa karmer og vegger, heller. Har bestemt meg for å bare ha gardinkapper på kjøkkenet. De skal jeg feste med spennstang inne i vinduet. På dørene skal jeg ha gardinstang og lange gardinfag.

Noen ideer om hva som kunne vært fint i stua?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi driver og pusser opp stua og kjøkkenet. Vi har åpen løsning. Til sammen er det 7 vinduer, en enkel verandadør og en dobbel verandadør. Vinduene er ganske små (innermål 85 X 120 cm). Jeg ønsker meg gardiner som ikke stjeler for mye av lyset. Vil helst ikke skru for mange skruer inn i nyoppussa karmer og vegger, heller. Har bestemt meg for å bare ha gardinkapper på kjøkkenet. De skal jeg feste med spennstang inne i vinduet. På dørene skal jeg ha gardinstang og lange gardinfag.

Noen ideer om hva som kunne vært fint i stua?

Persienner?

Kan du linke til eller forklare mer om spennstang eller hvor de selger dette?

Anonymous poster hash: 48a7a...5f9

Skrevet

Spennstang er en gardinstang som ikke skal skrues fast. Den står i spenn inne i vinduet ved hjelp av en fjær. Selges hos bl.a. Kid og Princess.

Kan nevne at vi bor på en gård i et tradisjonelt gårdshus. Det passer liksom ikke helt med persienner.

De kappene jeg skal ha er hvite med hvitt mellomverk og broderte hjerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...