Kayli Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Vi driver og pusser opp stua og kjøkkenet. Vi har åpen løsning. Til sammen er det 7 vinduer, en enkel verandadør og en dobbel verandadør. Vinduene er ganske små (innermål 85 X 120 cm). Jeg ønsker meg gardiner som ikke stjeler for mye av lyset. Vil helst ikke skru for mange skruer inn i nyoppussa karmer og vegger, heller. Har bestemt meg for å bare ha gardinkapper på kjøkkenet. De skal jeg feste med spennstang inne i vinduet. På dørene skal jeg ha gardinstang og lange gardinfag. Noen ideer om hva som kunne vært fint i stua?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Vi driver og pusser opp stua og kjøkkenet. Vi har åpen løsning. Til sammen er det 7 vinduer, en enkel verandadør og en dobbel verandadør. Vinduene er ganske små (innermål 85 X 120 cm). Jeg ønsker meg gardiner som ikke stjeler for mye av lyset. Vil helst ikke skru for mange skruer inn i nyoppussa karmer og vegger, heller. Har bestemt meg for å bare ha gardinkapper på kjøkkenet. De skal jeg feste med spennstang inne i vinduet. På dørene skal jeg ha gardinstang og lange gardinfag. Noen ideer om hva som kunne vært fint i stua? Persienner? Kan du linke til eller forklare mer om spennstang eller hvor de selger dette? Anonymous poster hash: 48a7a...5f9
Kayli Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2014 Spennstang er en gardinstang som ikke skal skrues fast. Den står i spenn inne i vinduet ved hjelp av en fjær. Selges hos bl.a. Kid og Princess. Kan nevne at vi bor på en gård i et tradisjonelt gårdshus. Det passer liksom ikke helt med persienner. De kappene jeg skal ha er hvite med hvitt mellomverk og broderte hjerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå