Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bursdag for 3 uker siden og hun gratulerte meg ikke. Har litt vanskelig for å tro at hun glemte det siden hun er på Facebook stort sett hver dag og flere av våre felles venner gratulerte meg der. Har ikke hørt ett ord fra henner etter det heller. Vi har vært gode venninner i 20 år ca. Hun bor i utlandet for tiden og det var mye drama med de nye "vennene" hennes. Dette har jeg "lyttet" til på chat og hun har spurt etter råd og jeg har prøvd å gi henne det. Jeg brukte flere tusen kr på å besøke henne for noen måneder siden. Og det var etter dette jeg ville ha litt rom. Jeg er introvert, lite sosial av meg og hadde nok med jobben og meg selv. Og til tross for rådene jeg har gitt så lyttet hun aldri til dem. Jeg ble til slutt litt krass og tok ikke så mye kontakt. Så da sluttet hun å ta kontakt også. Men hun var hjemme i påsken, jeg tok kontakt, vi møttes en gang og alt virket å være i orden. Så derfor ble jeg ganske overrasket da jeg ikke hørte noe på bursdagen min. Hun fikk seg type for noen måneder siden, så det kan jo ha litt med det å gjøre.

Men spørsmålet nå er hva skal jeg gjøre. Vente til hun tar kontakt? Ta kontakt og late som ingenting? Ta kontakt og minne henne på bursdagen min på en morsom måte? Ta kontakt og fortelle at jeg er skuffet over at hun glemte den? Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: b92ac...d89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...