AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #1 Skrevet 11. mai 2014 Hei. vet ikke helt om jeg skriver på riktig forum nå! men jeg har ett spørsmål. mensen min sluttet for 2 dager siden. og i natt hadde jeg sex. og nå i dag har jeg gått rundt med konstant mensen smerter. det startet ganske forsiktig, men nå litt senere så er det rett og slett veldig vondt....like sterke som jeg bruker å ha de første dagene i mensen. veldig irriterende. hva kan dette komme av? noen som har opplevd dette? til info så var ikke sexen så ''røff'' så jeg tror ikke at det er pga det. bruker aldri å ha mensen smerter utenom mens. Anonymous poster hash: f63c0...fa6
Gjest Snuttepi Skrevet 11. mai 2014 #2 Skrevet 11. mai 2014 Det har nok ingenting med prøving å gjøre. Om du var ferdig med mensen for to dager siden, har du ikke hatt eggløsning enda. Kroppen er rar, og man får av og til uforklarlige vondter. Ta kontakt med lege om det ikke gir seg. Du kan få time til innvendig ul for å se på eggstokker, sjekke for cyster og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå