Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om dette?

En mann jeg kjenner hadde et forhold for noen år siden men fikk litt panikk når de flyttet sammen og gjorde det slutt.

Sier han vil ha dame men møter liksom ingen som er bra nok. Hvis noen blir interessert i han dropper han jenta. Er mere opptatt av di kan ikke kan få..

Holder seg veldig aktiv hele tiden.

Anonymous poster hash: c92b9...743
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok veldig slik selv. Får den panikkfølelsen- fanget på et vis. Føler av og til jeg må ha rømningsveier. Da går det bra. :-)

Anonymous poster hash: 7bccd...4ab
AnonymBruker
Skrevet

Er nok veldig slik selv. Får den panikkfølelsen- fanget på et vis. Føler av og til jeg må ha rømningsveier. Da går det bra. :-)

Er du mann eller dame? Hva mener du med rømningsveier? Går du ikke inn i forhold uansett? Hva skal til for at du da ville gått inn i et forhold?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere?

AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller dame? Hva mener du med rømningsveier? Går du ikke inn i forhold uansett? Hva skal til for at du da ville gått inn i et forhold?

Er dame. Rømningsveier.. Får litt panikk om det er snakk om å bosette seg der og der og bo der i x antall år. Har ikke hatt noen langvarige forhold, finner grunner til å ende ting når jeg merker de blir for interessert i meg. Jeg kjeder meg lett og er sjelden noen klarer å holde på min interesse. Jeg haster inn i forhold, men like fort ut av dem igjen. Samme i jobbsituasjon. Tar heller prosjekter enn fast stilling. Føler meg bare bundet om jeg måtte det. Trenger å være fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...